Gjest Skrevet 1. september 2006 #1 Del Skrevet 1. september 2006 Henger meg på samme som et innlegg litt tidligere. Sjelver enda over en positiv test i morres. Den var helt tydelig, ingen tvil, det som er litt rart er bare at ingenting stemmer med mine beregninger. Jeg må i såfall ha hatt EL på et uventa tidspunkt, for vi har ikke fått til å hoppe til køys så mye i det siste. Men jeg er visst gravid, bare uvisst hvor langt på vei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tjohoy 2 prinsesser + lite frø Skrevet 1. september 2006 #2 Del Skrevet 1. september 2006 Gratulerer så mye!!!! dette er en fin dag!! Jeg vet heller ikke hvor langt jeg er på veg.. har ikke hatt mens siden mai, men det går an å få det til alikevell om kroppen er i ulaget! vi hadde gidt opp prøvingen og har hatt sex bare av lyst- ikke så veldig ofte... å så klaffer det!!! Flott!!! skal bli gøy å følge deg og de andre fremover!!! klemmer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amalie 10.08.07 og thea 12.10. Skrevet 1. september 2006 #3 Del Skrevet 1. september 2006 Hei! grattis til deg da. kroppen spiller oss et puss av og til. Kos deg og velkommen til oss. Lykke til:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 1. september 2006 #4 Del Skrevet 1. september 2006 Takk takk! Det er absurd, men er glad selvsagt! Dette blir spennende! Men lurer selvsagt fælt på hvor langt på vei jeg er... Får vel smøre med med tolmodighet. Sannynligvis er jeg 5 uker på vei ca. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå