Gå til innhold

Klær og vasking osv..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vasket sengekanten til sprinkelsenga og den ble helt vridd og ødelagt i fasongen....flere som det har hendt med?? Hjelper det å stryke den tro??

Og....hvor mye klær kjøper dere inn til beibien kommer?? Kjøper dere mye selv eller regner dere med å få en del??

Jeg har nesten ikke kjøpt noe, men fått litt allerede da, samboer mener vi ikke bør kjøpe så mye, for vi får sikkert masse i gave etter fødselen....

Hva har dere liggende klart i skapet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det aller nødvendigste er nok bodyer(undertøy) og pysj! Har kjøpt et par sparkedresser i 56, ellers har jeg arvet endel,da. Venter og ser hva vi får i gaver, og hvilket kjønn det blir.....Blir koselig å dra på shopping med barnevogn. Helsetepper er greit å ha å svøpe ungen inn i i førsten. Ellers nok av gulpekluter/gas og vaskekluter samt myke håndklær. Hentesett til å ta med ungen hjem i. Lykke til!

Skrevet

hehe,, jeg har handlet masse! eller det som jeg trenger den første mnd da! i itlegg hvar jeg og plukket fram klær som jeg hadde da jeg var liten. gensere og slikt som var pent nåkk til at jeg ville bruke det! ellers har jeg fått litt (men det er litt større klær) så har jeg handlet på salg, å da handlet jeg større str! når det gjelder sprinkelvernet tror jeg at jeg anbefalte å ikke vaske det tidligere en dag her! fordi vatten som er inni blir klumpete! å det er ikke så mye en kan gjøre noe med!

Skrevet

Ja, jeg hadde egentlig ikke tenkt å vaske sprinkelvernet jeg....men så sto det på innpakningen at det var anbefalt vask før bruk...så da gjorde jeg det. Litt irriterende igrunn!

Skrevet

Hvis du har vasket den som anvisningen sier, og du ikke får den pen igjen ved stryking (om den tåler stryking), så gå tilbake der du kjøpte den. Forlang ny eller pengene tilbake.

Skal ikke være sånn.

Skrevet

Sengekanten vår vridde seg også ved vasking. Jeg strakk og dro og prøvde og forskyve den tilbake til riktig sted... Det gikk sånn noenlunde, men den krympet og ble kanskje 6-7 cm for kort. Har likevel brukt den (kjøpt i en annen by). Trøsten er at den krympet ikke mer ved senere vasker og vridde seg heller ikke mer - så antakeligvis kan du satse på at den ikke blir verre i hvert fall...

Skrevet

hmm kanskje du bare slkulle prøvd å vaske den for hånd? he he kjett når den monger seg da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...