Anonym bruker Skrevet 1. september 2006 #1 Del Skrevet 1. september 2006 Gutte navn: Oliver, August, Marcus eller Sebastian? Jentenavn: Sofie, Anna, Nora, Sara? Kan noen hjelpe meg å velge?? Dette er så vanskelig.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 1. september 2006 #2 Del Skrevet 1. september 2006 hvis jeg hadde fått en gutt skulle han hete Oliver, jeg hadde Marcus og Sebastian på lista, men barnefaren sa nei hehe... av jentenavnene syns jeg Sofie er sååå fint =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Dubsgirl* Skrevet 1. september 2006 #3 Del Skrevet 1. september 2006 1. Alexander og Oliver 2. Alexander og Sebastian 3. Alexander og August 4. Alexander og Marcus 1. Alexander og Sofie 2. Alexander og Nora 3. Alexander og Anna 4. Alexander og Sara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 1. september 2006 #4 Del Skrevet 1. september 2006 Ville valgt Oliver eller August av guttenavna, Nora av jentenavna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 2. september 2006 #5 Del Skrevet 2. september 2006 Jeg liker Marcus og Sara best... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 3. september 2006 #6 Del Skrevet 3. september 2006 1) Oliver 2) August 3) Sebastian 4) Marcus 1) Sara 2) Anna 3) Nora 4) Sofie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. september 2006 #7 Del Skrevet 3. september 2006 Sebastian passer best til Alexander. Eller Sofie hvis jente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå