Gå til innhold

hvordan var det med vekten i uke 20??

Anbefalte innlegg

Jeg er i uke 20 nå, og har ikke gått opp noenting ennå, men har fått tydelig stor mage så det kan ses at vekten har fyttet på seg.. er det vanlig at vi som har litt å ta av ( er 95kg fordelt på 1.72m) ikke øker så mye ,eller kan jeg være litt stolt?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6153116-hvordan-var-det-med-vekten-i-uke-20/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg veit ikkje kva som er vanleg, har inntrykk av at det er veldig individuelt dette med vekta, men eg har litt intrykk av at vi som har litt å tære på frå før (fin måte å seie det på i mitt tilfelle...hehe) ikkje går så masse opp. Men vi kan no vere glade og stolte uansett vel!! Eg begynner på veke 26 i dag, har lagt på meg 4,5 kg til no og synest ikkje det er så ille. Eg merka som deg at vekta har flytta seg/korppen har forandra seg, og i starten fekk eg kommentarar på om eg hadde gått ned i vekt. Ikkje veit eg, men eg har i alle fall ikkje gått opp så alt for mykje, så eg er like fornøgd som deg!

Uansett - ver stolt!!!

• 3 uker senere...

Jeg er også i uke 20 og har heller ikke gått opp i vekt - det er jeg kjempeglad for! Sist svangerskap gikk jeg bare opp 4 kilo og håper på det samme nå. Det er viktig å holde seg aktiv og kutte ut unødig sukker. Det er i hvert fall dette som har hjulpet meg tror jeg?

Jeg er i uke 32 nå og har faktisk bare lagt på meg 2 kg.

Og jeg er av den typen som spretter opp to-tre kilo bare ved å titte på sjokoladehylla i butikken :o)

Jeg har ikke vært forsiktig, har spist det jeg har hatt lyst på.

Men jeg har en del å tære på denne gangen da.

Det flotte med dette svangerskapet er at jeg kommer til å veie mindre etter fødsel enn jeg gjorde før. Må jo innrømme at det i såfall har vært en deilig slankekur :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...