Gå til innhold

Maclaren?? Noen med erfaring..??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett på noen fra Biteringen. Maclaren Quest. Noen som kan dele erfaringer med meg? Hører de er gode, men hva er godt med dem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Har akkurat den vogna. Vi har en to-åring og farter mye med offentlig transport i byen. Vel, vi er stort sett fornøyd fordi vogna kan legges ganske så langt bakover og det er mulig å "legge opp bena" når barnet sover. Så det ser ut til at barnet sover temmelig behagelig i vogna. Dessuten er det fem-punkts sele så barnet sitter godt fast. Den er fin å trille uten at man kræsjer bena borti hjulene stadig vekk. Dessuten er vogna lett å slå sammen og bære. Mannen min er lang og jeg er lav,og vi synes begge det er lett å trille vogna i forhold til høyde.

Et par ting er vi misfornøyd med. For det første bør man kanskje ha en litt mer stødig/tung vogn dersom det er den vogna man skal bruke hele tiden. Hjulene er små og konstruksjonen relativt enkel.

Når setet er lagt tilbake er det umulig å komme til nettet under vogna (selv om det i utgangspunktet er positivt at det er kurv under vogna, ikke alle paraplytriller som har det),

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...