Gå til innhold

Jeg vil ha ungen ut....orker ikkje mer!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så sliten nå...går bare og griner og er sur og tverr.

Har ei jente på snart 3 som er i full action, så ho krever masse energi, som jeg forøvrig ikkje har.

Gubben jobber masse, og har nå akkurat reist på kurs (ikkje langt unna), kommer hjem imorgen, men begynte jo selvfølgelig og grine...igjen!

Har 3 uker igjen idag, sist fikk jeg nesten 3 uker før.

Sorry klagebrevet, men må bare få det ut, og jeg er liksom ikkje personen som pleier til og gå og klage meg, så dere som får det!

Noen som har noen gode råd for og få noe til og skje?

På forhånd takk!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ingen tips, men føler akkurat som deg. Jeg er kjempetrøtt og sliten. Har ingen energi i hele tatt. La meg kl 1800 i går og sov til 0700. Følte meg utvilt når jeg sto opp, men nå er jeg like trøtt igjen. Har 2 barn fra før. En på 7 og en på 2 år. Jeg vil føde NÅ!! Orker ikke være så sliten. Har knappe 2 uker til terminen... og det er altfor lenge til. Følte ikke en slik trøtthet i de 2 første svangerskapene... Normalt er jeg en gange aktiv person. Nå blir alt et ork for meg.

Skrevet

Er den siste mnd jeg har hatt det sånn som dette, liker egentlig kjempegodt og gå gravid, har stressa litt med prøving, så det er veldig etterlengta, så synes det er pyton og ha det sånn!

Er egentlig ikkje lei av og gå gravid, men bare alt som følger med liksom....dårlig med søvn,lav blodprosent etc....

Jaja, vi får håpe det snart vil komme ut!

Skrevet

Jeg er også ekstremt sliten. Får overhodet ikke sove om nettene, holder på å bli desperat! Griner for den minste ting fordi jeg er så utslitt. Jeg har en sønn på 3,5 år som er veldig aktiv, og jeg får så dårlig samvittighet over at jeg ikke orker å gå ut og leke med ham og at jeg har så kort lunte når han bråker. Ikke hans feil stakkars.. Heldigvis går han i barnehage og får lekt der, og i helgen skal han være hos mormor og morfar og kose seg. Jeg har 12 dager til termin. Håper jeg føder før tiden!

Skrevet

Hvis du har 3 uker igjen til termin ville jeg prøvd modningsakupuntur. Kan ikke garantere at det virker, men det er jo så mange her inne som mener at det fungerer. Jeg har kun prøvd akupuntur mot svangerskapskvalme og DET hjelp meg. Kanskje verd et forsøk????

Lykke til

Skrevet

Blæh...

Syte sånn og være anonym da...

Jeg vil også ha ut ungen, har IKKE 3 uker igjen lengre... Men heier mer på overtidsjentene... Må være dritkjedelig...

Vi går alle lei, av forskjellige årsaker, føler med deg/dere... Vi får suge til oss alt fødestøvet vi får tak i her inne;)

Skrevet

Enig med du tillab :-)

Skrevet

7 dager over termin, gubben er utenlands pga jobb. Tvillinger på 4 med lopper i blodet og en på 13 som heldigvis ikke krever så mye. Sliter med bekkenløsning og får ikke sove. Klarer ikke å holde orden på huset. Gruer meg til å lage middag hver eneste dag. Orker ingenting. Noen som vil bytte??

Skrevet

hehe.. sorry dokker som enda ikke har kommet til terminen, e klare ikke ha så mye sympati.. vi e ganske mange som e over uka over terminen. sikkert slitsomt for dokker åsså, men sorry, klare ikke ha sympati for dokker. blir det samme som å være sulten i Afrika og synes synd på de som kaste mat her hjemme ;)

Skrevet

He he jeg er bare 33+6 uker og har ei aktiv jente på 3.5 og en hund og en gubbe som jobber masse.

Har vært masse dårlig i svangerskapet,men klager ikke ser bare frem til en liten baby og det er nok hvert strevet ja.

Få jenta til å hjelpe deg da vel min jente er kjempe flink ho steller seg selv lager maten sin selv hjelper til med klesvask osv..... litt på halv 12 men det er bare gøy.(Har ikke barnehageplass)

Du kan jo ha henne hos dagmamma/barnehave eller få familene til å hjelpe til.

Babyen kommer alikevel ut når den vil,synes det blir feil å sette i gang fødsel (da det ikke er nødvendig)

Ta tiden til hjelp og kos deg med din datter gi henne masse oppmerkosmher lek og ha det gøy etterpå blir det litt mindre tid for dere sammen..

Skrevet

Synes ikke man kan si at men ikke kan ha sympati for de som er slitne. Svangerskap kan være veldig ulike. Dessuten er det stor forskjell på om man har barn fra før eller ikke... og hvor mange barn enn har fra før. Jeg er gravid for tredje gang. Første gang var jeg ikke sliten i hele tatt. Ikke spes lei heller selv om jeg gikk 14 dager over. 2 gang var litt mer tyngre. Men da bodde mannen min i Afrika og jeg var alene med hus og barn hjemme. Denne gangen har jeg 2 barn og en mann som jobber mye. Synes selv jeg har vært mye mer sliten denne gang. Men det er slik det er. Gleder meg sinnsyk til å bli ferdig i alle fall....

Skrevet

det va vel ikke akkurat det som va poenget da.

Skrevet

Huff huff, du har det ikke enkelt nå :-( Jeg syns også du skal prøve modningsakupunktur. Det starter ingenting om du ikke er moden, men det hjelper på modningsprosessen...

Alle har dager hvor man er sliten og får nok, og alle har krav på medfølelse - overtid eller ei....Skjønner at dere på overtid ikke klarer å rote opp de store sympatierklæringene akkurat, men da er det jo bare å la være å svare?

Er da nok av dem som tar både bringebærkapsler, modningsakupunktur etc - og som har mer enn tre uker igjen. Personlig tror jeg på å la ting starte naturlig (med unntak av modningsakpt), men det er vel ingenting i veien for å be om tips?

Er vel ikke en elendighetskonkuranse dette her:-)

Klem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...