Gå til innhold

Svangerskapsforgiftning ????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var hos legen i dag, blodtrykket har steget, har hatt en relativt rask vektoppgang med + 7 kg de siste 7 ukene. (da har jeg passet på hva jeg spiser), og har vann i kroppen (ødem på 2), i tillegg til litt hodepine/uvelhet. Legen min ville sende meg til sykehuset for sjekk, har fått time på mandag. Jeg hadde ikke protein i urin, det har jeg derimot hatt to ganger før..

Har noen av dere hatt svangerskapsforgifting ?

Er litt redd for at det kan være det....Er i uke 35...

Takknemelig for svar :0)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde svangerskapsforgifning i forrige svangerskap, og har så langt sluppet unna (uke 34 nå)

På meg merket jeg det med ødem, høyt blodtrykk, protein på +2-5 og hodepine. Da ble jeg lagt inn med engang.

I og med at du ikke har fått time før til mandag, ville jeg ikke vært så veldi bekymret. De bruker nemlig å være veldig obs på sånnt noe... men om du får mer vondt i hodet, oppkast, o.l, ville jeg ringt føden for å komme inn for sjekk tidligere!

Skrevet

Det var akkurat det jeg også tenkte, hvis legen hadde vært veldig bekymret hadde han nok sendt meg direkte på sykehuset..

Jeg har jo heller ikke protein i urin, og det er vel 1.tegn...

Takk for svar:0)

Holder på med vannlekkasje, maling ++ hjemme så det er nok nå...

Men for all del ,det er jo bare småplukk i forhold til om det skullle være noe med den lille..

Lykke til videre :0) Fint at du ikke har symt. på svangerskforg. denne gangen !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...