Gå til innhold

Gravid med akupunktur

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ble gravid med akupunktur. (er bare 4 1/2 uke på vei da..)

Gikk fire ganger. 600 kr forste gangen. 300 kr de neste gangene.

satt nåler i hodet, mellom nesa, i henda, på magen og på beina og føttene. Gjorde absolutt ikke vondt. Lå i 20 minutter med nålene.

Jeg tror at akupunkturen var det som skulle til hvertfall. Helt overbevist!

Men hun jeg var hos hadde ærlig talt aldri hatt noen som ble gravid så fort etter behandling :)

Kjente det bobla i eggstokkene etter de første to behandlingene. Det var tydeligvis et godt tegn:)

Masse lykke til mor07.

Så flott!!! Jeg har troen på dette. Håper du koser deg masse med spira di! =)

Snakket med ei i dag som driver med akupungtur. Ville bestille meg en time hos henne, men hun anbefalte meg å heller oppsøke ei jordmor hun kjente, som driver med akupunktur. Var veldig flott av henne å anbefale meg jordmora istedet for henne selv. Hun sa jordmora var veldig flink på dette området (altså jeg vil bli GRAVID!)

Skulle ringe henne tilbake på mandag for å nå tlf. nr. til hun andre.

Gleder meg til å begynne!!!

Svigermora mi er fotsoneterapeut, og hun har gjort ei gravid ; ) Hun som ble gravid er overbevist om at det e grunnen. Hadde prøvd 1 år.

Hadde egentlig ikke tenkt å si noe til henne at vi prøver, men vurderer det litt siden jeg kan få gratis soneterapi når jeg vil.....

Jeg skal få akupunktur på mandag for å teste om det hjelper, men hvordan blir det når jeg sannsynligvis har EL nå i helga?

Kalenderen sa 1.sept... Det samme sier EL slimet jeg har hatt denne uka.

Da jeg bestilte timen var det først og fremst for å bli knadd i ryggen, men ettersom kiropraktoren også driver med akupunktur spurte jeg om han hadde erfaring i forhold til barnløshet. Da han sa at han hadde GOD erfaring med det, avtalte vi å teste det ut..

Så det blir jo skikkelig spennende... Men det aner meg at jeg kanskje skulle vært hos ham FØR helgen istedet.... Vi får se hva han sier...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...