Gå til innhold

Victoria sukkersøtt, pompøst eller staut navn??

♫ rockesmurf og smurfejenta♥

Anbefalte innlegg

Mannen min synes victoria er så fint navn, men jeg ønsker ikke noe sukkersøtt dillete navn, heller litt staut og/eller rampete. hva forbinder dere med navnet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Liker egentlig Ronja kjempe godt , men er litt redd det blir litt ronny liksom..men tror nok ronja hadde passet dersom jenta vår blir lik gutten vi har fra før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja.. før syns jeg Victoria var veldig sukkersøtt.. men så ble jeg kjent med ei tøff lita jente som heter det, og da er ikke navnet like sukkersøtt lengre! Syns det passer fint på ei tøff litt rampete jente!!

Andre forslag;

Aurora

Frida

Emma

Kamilla

Dea

Olivia

Thelma

Mathea

Wilma

Sina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja på min liste står Frida og Aurora, men også 20 andre navn...Eline,Adina, Tale, Tiril,Ella,Sanna,Vilde, Lone,Ronja...Så føler Victoria krasjer litt med de andre navna....men mannen min liker det så da bør jeg vel smake litt til på det..sinnsykt vanskelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo! Jeg er veldig enig med mannen din. Victoria betyr jo SEIER (victory) -så jeg har alltid sett på det som et virkelig staut/ stolt navn -og vakkert samtidig. Ihvertfall ikke sukkersøtt.

Håper dere blir enige! Lykke til :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er tante til en nydelig liten Victoria. Har aldri blitt fortrolig med det navnet da. Synes ikke det er sukkersøtt, synes derimot det er et litt "hardt" navn. Ronja er tøft!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synts Victoria er noe pompøst og voldsomt. Merkelig nok syntes jeg Viktor er et kjempefint navn.. forstå det den som vil. Når det gjelder rampete/tøffe jentenavn ser jeg for meg en liten Fredrikke som en liten rampete jente som ikke lar seg pille på nesen. Det er et av navnene på vår liste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Victoria er sukkersøtt, og jeg forbinder det med navn som Melissa, Michelle osv. Du har jo mange fine navn på lista di, og jeg vil i tillegg foreslå Fredrikke, Anniken og Ulrikke. Synes disse navnene er søte, samtidig som de er rampete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...