♫ rockesmurf og smurfejenta♥ Skrevet 1. september 2006 #1 Del Skrevet 1. september 2006 Mannen min synes victoria er så fint navn, men jeg ønsker ikke noe sukkersøtt dillete navn, heller litt staut og/eller rampete. hva forbinder dere med navnet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. september 2006 #2 Del Skrevet 1. september 2006 Victoria er jo litt søtt da, men det er kjempe fiiint. andre forslag : Rebekka Sara Rikke Marikken Ronja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♫ rockesmurf og smurfejenta♥ Skrevet 1. september 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 1. september 2006 Liker egentlig Ronja kjempe godt , men er litt redd det blir litt ronny liksom..men tror nok ronja hadde passet dersom jenta vår blir lik gutten vi har fra før... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. september 2006 #4 Del Skrevet 1. september 2006 da passer det jo kjempe bra med Ronja, syns også det er ett veldig fint navn samtidig er det kult =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 1. september 2006 #5 Del Skrevet 1. september 2006 ja Ronja syns jeg også er ett kult navn, litt sånn rampete da,men det syns jeg bare er fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Dubsgirl* Skrevet 1. september 2006 #6 Del Skrevet 1. september 2006 Tja.. før syns jeg Victoria var veldig sukkersøtt.. men så ble jeg kjent med ei tøff lita jente som heter det, og da er ikke navnet like sukkersøtt lengre! Syns det passer fint på ei tøff litt rampete jente!! Andre forslag; Aurora Frida Emma Kamilla Dea Olivia Thelma Mathea Wilma Sina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 1. september 2006 #7 Del Skrevet 1. september 2006 Synes Victoria er fint jeg. Forbinder det med kongelige og med ei god venninne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♫ rockesmurf og smurfejenta♥ Skrevet 1. september 2006 Forfatter #8 Del Skrevet 1. september 2006 Ja på min liste står Frida og Aurora, men også 20 andre navn...Eline,Adina, Tale, Tiril,Ella,Sanna,Vilde, Lone,Ronja...Så føler Victoria krasjer litt med de andre navna....men mannen min liker det så da bør jeg vel smake litt til på det..sinnsykt vanskelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
høst og vårlykke Skrevet 1. september 2006 #9 Del Skrevet 1. september 2006 Hallo! Jeg er veldig enig med mannen din. Victoria betyr jo SEIER (victory) -så jeg har alltid sett på det som et virkelig staut/ stolt navn -og vakkert samtidig. Ihvertfall ikke sukkersøtt. Håper dere blir enige! Lykke til ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. september 2006 #10 Del Skrevet 1. september 2006 Jeg er tante til en nydelig liten Victoria. Har aldri blitt fortrolig med det navnet da. Synes ikke det er sukkersøtt, synes derimot det er et litt "hardt" navn. Ronja er tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janus-guttemamma Skrevet 2. september 2006 #11 Del Skrevet 2. september 2006 Jeg synts Victoria er noe pompøst og voldsomt. Merkelig nok syntes jeg Viktor er et kjempefint navn.. forstå det den som vil. Når det gjelder rampete/tøffe jentenavn ser jeg for meg en liten Fredrikke som en liten rampete jente som ikke lar seg pille på nesen. Det er et av navnene på vår liste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 3. september 2006 #12 Del Skrevet 3. september 2006 Jeg synes Victoria er sukkersøtt, og jeg forbinder det med navn som Melissa, Michelle osv. Du har jo mange fine navn på lista di, og jeg vil i tillegg foreslå Fredrikke, Anniken og Ulrikke. Synes disse navnene er søte, samtidig som de er rampete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fruen i huset Skrevet 3. september 2006 #13 Del Skrevet 3. september 2006 Victoria er fint! Jeg er veldig glad i a-endinger jeg, da ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. september 2006 #14 Del Skrevet 27. september 2006 Liker ikke Victoria,vilde er jo fint.! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. september 2006 #15 Del Skrevet 27. september 2006 pompøst. snobbete slottsfrøken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå