Gå til innhold

noen som vet om en fin stellematte/madrass?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Var innom jysk i går for å se på lamellgardiner, da så jeg de hadde slike plaststelleunderlag med kanter, det ene var med bamser, hm, så tror jeg det var to ensfargende. Kostet ikke stort, men sikkert ikke samme kvalitet som Rudo o.l.

Annonse

vel..det er jo individuelt..

jeg jobber i barnehage, og vi hadde den ikea sin i en kort overgangsperiode - i vent på ny madrass. Jeg synes den er grei til "reisestellemadrass". Men den er ikke like myk og god å ligge på, mindre støtte under hodet og luften gikk ut av kantene hele tiden..irriterende rett og slett. De som ikke er oppblåsbare er mer stødige, behagelige for barnet og for den som steller..er min opplevelse, men du kan jo oppleve det helt annerledes!

Jeg vet jo om de som ikke bruker noe annet enn et håndkle på flislagt benk/trebenk også.. bare man er forsiktig når man legger ned barnets hode er jo det helt ok også om man foretrekker det!

Det er jo bare å prøve det ut når babyen kommer - hva du liker best. :)

hihihihihi

haha

nå ler jeg godt!

det er en av babydans kolleksjoner ;) gå inn på babydan nettsiden som står ovnefor og gå videre inn på norske siden og så på collection

så skjønner dere hva jeg mener!

får forresten bedre bilder på den blå flyvende esel, men jeg vil ha den rosa da.. :)) hihiih

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...