*Mayya* - Termin 15. mars Skrevet 1. september 2006 #1 Skrevet 1. september 2006 her inne som ikke har hatt en eneste kynner? Syns alle her har kynnere til alle tider. Jeg har ikke hatt en eneste en... blie litt bekymret her. Kan det bety at jeg har større sjangse for å gå over tiden? Er 37+3 i dag. Noen andre som heller ikke har kynnere?
Yvla Skrevet 1. september 2006 #2 Skrevet 1. september 2006 Hei. Du er nok ikke den eneste, jeg er 38+3 og har heller ikke hatt en eneste kynner.... Tror det sikkert kan variere fra person til person, trøster meg med det i allfall
monicah Skrevet 1. september 2006 #3 Skrevet 1. september 2006 Hei, jeg hadde ingen kynnere i mine første to svangerskap. Fortvil ikke, skulle gjerne vært foruten denne gangen også :-)
*Mayya* - Termin 15. mars Skrevet 1. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 1. september 2006 Godt å høre at jeg ikke er helt alene. Og at det går an å føde slev om man ikke har hatt kynnere i et par månder før termin =)
Tjatjo Skrevet 1. september 2006 #5 Skrevet 1. september 2006 Jeg tror det er slik at de fleste har kynnere...men ikke alle kjenner dem.
Gjest Skrevet 1. september 2006 #6 Skrevet 1. september 2006 Dersom det er første gang du går gravid er det ikke sikkert du merker så mye til dem. Jeg hadde heller ikke kynnere som jeg kunne kjenne i forrige svangerskap, men denne gang har det vært MASSE kynnere. Det varierer fra svangerskap til svangerskap det. Jeg gikk ikke over tiden forrige gang heller fikk gutten på termin )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå