Gå til innhold

Hurra for meg som.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

fyller 37 år i dag:))

Blir liksom litt ensomt å ha bursdag mens kællen ligger på sykehuset. Men snuppa og jeg skal kose oss etter beste evne. Det kommer sikkert noen innom på kaffe og kaker i dag, det blir hyggelig:)

Ha en strålende dag jenter:) Vi sees om en drøy uke, når jeg kommer hjem fra Mallorca. Vi skal reise hjemmefra kl 0330 i natt*gjesp*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med dagen bente!!!

Håper du får en hyggelig dag og en fin ferie!

Bursdagsklem! :o)

Skrevet

Graaaaaaaaaaaatulere med dagen Bente.

Ja den som hadde vært så ung som du........selv om du har vært inne her en stund har du god tid iforhold til meg :o)

Klem

Skrevet

Hipp hipp hurra!!!!!

Ha en fin dag.

klem

Skrevet

Heia Bente..

GRATULERER MED DAGEN OG HA EN RIKTIG GOD TUR TIL SYDEN.. =)))

gjett om jeg er misunnelig da.. ;-)

Skrevet

gratulerer og kos deg på ferie. Man trenger så masse sol innabors man kan få for å tåle høsten og vinteren her

Skrevet

Gratulerer så masse med dagen. Håper du får mannen din hjem og frisk snart. Det må vell være den beste presangen du kan få. Kos deg masse i syden sammen med lille snuppa.

Bursdagsklem fra

Skrevet

Gratulerer med 37 års dagen (og enda en dag)!!

God tur til Mallorca!

(noe sier meg at du ikke ser dette innlegget på en uke)

Skrevet

Gratulerer med dagen. skulle ønske det var jeg som ble 37. Ha en god og velfortjenmt ferie, litt uheldig, da, både sommerferien og denne blir ødlagt av syk mann. Eller blir han med, rett fra sykesenga?

Skrevet

Tusen takk for alle hilsnene på dagen min:)

Kan tro vi har hatt det deilig på Mallorca, flott varmt fin vær hele tiden, ikke en dråpe med regn. De siste dagene var det litt overskyet, men hva gjør vel det når det er 30 grader i skyggen:) Snuppa har hvert supersnill mesteparten av tiden, men syns vi satt lenge ved bordet før det kom noe mat. Er litt glad for å være hjemme igjen også, godt å dele ansvaret for snuppa med kællen(selv om han er litt redusert). Blir litt sliten av å fly etter henne 24/7. Anbefaler Elisa i Playas De Muro (Står under Alcudia i Star Tour sin katalog), et korslig annlegg ikke langt fra en av de flotteste strendene jeg har hvert på. mener det var ca 2-3 km inn til Alcudia.

Kællen var ikke med til Mallorca, men han ble skrevet ut fra sykehuset på bursdagen min. Det var en flott bursdagsgave:)))) Nå gleder vi oss til mandagen da han skal inn å fjerne galleblæra. Så jeg frykter at nok en el går at skogen*grrr* onsdag er dag 14, så vi får bruke helga godt!

Ha en forsatt strålende helg:)

Skrevet

Så deilig at ferien ble bra, selv uten mannen... Stå på i helga dere! Smågutta lever lenge, så det absolutt mulig å få det til.Kan ikke gi opp uten å ha forsøkt, vel??? Du får logge deg av og hoppe til køys med mannen så skal du se at det bærer frukter!

Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...