*We68* Skrevet 1. september 2006 #1 Del Skrevet 1. september 2006 jeg sitter her...en hel uke før IKM...iallefall nesten. og har kjent mensmurringer, sviing nesten i flere dager. har egentlig aldri følt TR før toppen to dager før ho skal komme. hadde MA i juli. sist mens fikk jeg akkurat det samme. og svak strek på to tester før ikm. men neg da TR kom. har kroppen min slått seg gal? eller er det jeg som er det ? korsryggen er vond,kvalm og magen stikker og murrer og attpå til litt slimete utflod etter dobesøk. er jo tidlig for TR OG for graviditet jo det. sikkert fordi jeg tenker på det....sukk. slik jeg beskriver det har jeg jo sikkert 7 spirer der inne og hatt mens mens jeg var gravid ) og aller helst....spiren som endte i MA lever videre eller noe sånt. nei jeg må finne på noe konstruktivt istedenfor å bli innlagt på psykriatisk... er det bare meg som har det slik? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6152268-holder-sikkert-p%C3%A5-%C3%A5-bli-gal-jeg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
BettaBett Skrevet 1. september 2006 #2 Del Skrevet 1. september 2006 hehe.. tror det er mange som har det slik som du jeg! Jeg har uregelmessig mens, det vil si svært skjeldent. så jeg vet aldri når jeg har eggløsning, eller når mensen kommer.. what so ever! Nå de siste ukene har jeg følt at mensen har vært rett rundt hjørnet. murringer, og vondt i korsryggen.. Men den kommer jo aldri, så da går jeg rundt og håper og tenker på at jeg kan være gravid. Tviler igrunn, men det er lov til å leve i håpet! Fikk i dag vite fra en venninne med like uregelmessig mens som meg at hun er gravid!! De hadde ikke prøvd en gang! heldiggrisen.. så nå håper jeg at jeg er nestemann.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6152268-holder-sikkert-p%C3%A5-%C3%A5-bli-gal-jeg/#findComment-6152509 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå