Mjaubeibi! Skrevet 1. september 2006 #1 Del Skrevet 1. september 2006 Ser det er flere fra Bergen som har termin i begynnelsen av april! Dere som har født før, hvor valgte dere å føde? Og til førstegangs-fødende, hvor vil dere føde? Jeg har termin 3.april, tenker så masse og gleder meg så veldig, kanskje litt tidlig, men er så spent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 1. september 2006 #2 Del Skrevet 1. september 2006 Er og fra bergen. Tror vi er en del bergens bimmere her inne med termin rundt april. Har lagt ut en link inne på bim treff siden for bergen og er iallefall 2 andre som gjerne vil ha mars/april/mai treff:) Viss du eller noen andre vil være med så blir vi glade:) Blir vel treff uti september/oktober en gang, greit å ta det litt frem i tid så de fleste har ofesielle graviditeter;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stirra ner 32+5 Skrevet 1. september 2006 #3 Del Skrevet 1. september 2006 Jeg bor rett utenfor Bergen. Fødte på Storken på KK forrige gang, hvis det er det du mener.... Håper jeg får gjenta suksessen i april Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mjaubeibi! Skrevet 1. september 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 1. september 2006 Ja, det hadde vært kjempe arti Ligger det under BIM treff der på den oransje menyen her? Skal ta en titt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 1. september 2006 #5 Del Skrevet 1. september 2006 jepp på den oransje, og så finner du linken til bim treff bergen:) Den ligger under et bergen treff:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mjaubeibi! Skrevet 1. september 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 1. september 2006 Har hørt at man kan få omvisning der når man nærmer seg termin! Men må man da også på forhånd bestemme seg om man vil føde uten smertelindring? Hørte at hvis man vil ha smertelindring må man på føden, stemmer dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå