Gå til innhold

September: Hva tar man med av klær til babyen?


hostreng

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har bare pakket hentesettet... En body, en sparkebukse, en strikkajakke (har buksa til den og,men tror det er for varmt...) og ei lue... og så tar jeg med et teppe tror jeg, i tilfelle rotfelle ;)

 

Tips til sykehusbagen er et skift til far.. sokker, undertøy og t-skjorte i alle fall.. er veeeeldig varmt på fødeavdelingene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg satt akkurat å la frem klær nå:) har fått en gave i str 50, så tenkte jeg måtte forte meg å bruke den før det bli for lite. Har pakka en langerma body, sokker, bukse og lue, også tar jeg med enten jakke eller mest sannsynlig ett teppe. babyen skal jo ligge i bilsete, og skal kun være ute til og fra bilen, så da rekker det å dekke over med ett teppe tenkte jeg.... va på omvisning på sykehuset den uka her, og jordmor anbefalte å ta me pepsi og litt smågodt ti morl under fødselen..... vanskeli å få i seg mat, og fødselen kan fort tappe en for litt krefter.... og man sier jo ikke nei til en god unnskyldning for litt ekstra godis:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror også det kan være lurt ta med et par bleier til hjemturen. Tror mange sykehus bruket tøybleier som en ikke får med seg hjem. Jeg har også tenkt at det er lurt med noen gode tepper, babyen skal jo tross alt ut en liten tur....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...