Gå til innhold

symptomer i uke 11, og fødested?!

3 i vannet:)

Anbefalte innlegg

Jeg er oppblåst i magen om kvelden, og har ømme pupper, men det er det eneste....Jeg hadde mye mer symptomer når jeg var i uke 6-9. Føler meg liksom ikke helt gravid lenger, men det er vel veldig individuelt! Noen dager så tenker jeg bare positivt og andre dager er jeg engstelig for at det skal ha sjedd noe men fosteret, og at jeg ikke har merket noe...Har ikke hatt noen blødninger.

Jeg har fått Riksen som fødested og er veldig fornøyd med det,gleder meg til de 12 første ukene er overstått!!!

Hvor skal dere føde?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er ikke alene om å ha det sånn, er i uke 11 selv jeg og har det mye på samme måten som deg, og jeg er glad til. Forrige gang spøy jeg som en gris i 4 mnd, døgnet rundt! Denne gangen er jeg mer småuggen, og det har begynt å gi seg nå:)

Og her blir det fødsel i Fredrikstad:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vel ikke noe å klage over! Dette er første gangen så man merker at man "analyserer" absolutt alt av symptomer, og "ikke-symptomer" !!! Fra nå av skal jeg bare tenke positivt og glede meg til å bli mamma:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Bra at det er flere som føler som meg! Har mistet nesten alle graviditets symptomene, og ble kjempe stresset! Ringte legen min nå ( føler meg som en hysterisk første gangs fødende) Og hun sa at det er heelt normalt og at jeg bare burde være glad for det!! Er i uke 10 Tror jeg har blitt alt for bekymret pga innlegg om sa og ma! Men man må bare tenke positivt!

Har ikke ikke søkt om sykehus enda, men vil gjærne til ullevåll!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt man er flere i samme båt:) Men klart tanken på MA har streifet en, men så maks uheldig skal det forhåpentligvis litt til for være:) Nei, får nyte at man ikke er dårlig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ømme bryst, litt ustabil mage, men kvalmen er blitt mye bedre og den akutte sultfølelsen har gitt seg litt.

Jeg skal føde i Drammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trodde ikke det gikk an å være "sånn" gravid jeg.... kjenner det litt på puppene ( litt tunge) og litt småuggen når jeg blir sliten, samt trøtt zzzzzzz..... to siste gangene spøy jeg opp alt til alle døgnets tider!!!!

Godt at det er flere :-)

Skal ta KS på Elverum ( 3. gang der, og kjempeførnøyd med oppfølginga der )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Mine symptomer er litt opp og ned. Forrige gang mistet jeg i MA rundt uke 10. Neste uke er jeg så langt. Så tankene henger litt der at det skal gå feil denne gangen også selv om det sikkert ikke kommer til å gjøre det. Er nok mest psykisk. Så jeg gleder meg også fryktelig til uke 12.

Jeg skal føde på Bærum sykehus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det også litt sånn. Veldig kvalm og uvel for noen uker siden, men nå er kvalmen heldigvis avtatt. Brystene er kjempeømme derimot og det er ubehagelig å ligge på magen. Også en annen ting. På ferie i Italia nå nylig utviklet jeg en plutselig aversjon for smeltet ost og pizza. Selv nå etter at jeg kom hjem føler jeg meg kvalm og uvel bare jeg ser skilt eller reklamer hvor det står pizza på.. Usssj..... :)

Jeg skal føde på Rikshospitalet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også i fin form nå. Det er ikke så mye som skjer i magen som det var frem til uke 10. Nå er jeg på slutten av uke 11. Ikke så kvalm, ikke vondt i magen, i det hele tatt, et nytt og bedre liv. Greide selvfølgelig å bli skikkelig forkjølet i helga som var og har slitt med det hele denne uka.

Gleder meg til å bli helt frisk, da skal jeg begynne å si til alle at jeg er gravid + at graviditet er jo ingen sykdom. Hihi. Frem til nå har jeg egentlig syntes at det om ikke har vært er sykdom å være gravid, så har det hvertfall vært riktig ubehagelig og ikke slik en vanlig frisk person har det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...