Gå til innhold

September: Endelig september :)


lykkelig mamma!!!!!!

Anbefalte innlegg

Da har det endelig blitt september...

Håper ikke det er så lenge igjen til jeg får treffe den lille, begynner og bli ganske lei og utålmodig. Vanskelig og sove om nettene (finnes jo ingen behagelige sovestillinger..), også går det jo ikke an og bevege seg på en normal måte, magen er i veien uansett.

Fortsatt 18 dager til termin, men håper veeeldig på og ikke gå over tiden... Men ingen tegn til fødsel foreløbig værtfall så.. er vel bare og smøre seg med tålmodighet. Burde vel vært innstilt på og gå over tiden, men synes det er enklere sagt enn gjort!

 

Hvordan er det med dere? Klar til fødselen, og å få treffe babyen?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, deilig å vite at graviditeten snart er over og at jeg får se babyen vår. DET gleder jeg meg veldig til. Jeg blir veldig glad når første tegn til fødsel melder seg. Forrige gang gikk vannet uten forvarsel. Så vi får se hvordan det blir nå.

 

Sover også dårlig om nettene. Øynene er så hovne at jeg nesten ikke ser ut gjennom de ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heng meg på her eg.8 daga sida termin her.

Ingenting som tyde på at noke ska skje,men he vært forberedt lenge på at eg kan gå over tida.E vel derfor eg ikkje tek d så utruli tungt:)

Typen,familien og vennane mine e vel dei som e mest utålmodige her.Så må le litt av dei:p

Sov utruli godt om natta.Litt for godt vil eg sei. Ingen plaga og humøret e fortsatt på topp:)

Får sikkert ordna alt klart i ny leiligheta vår før den lille kjem,og d e jo flotte greier:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...