Gå til innhold

Noen med 2-åring som våkner kjempetidlig:-(

Anbefalte innlegg

...min gutt har i den siste perioden våknet ca 05.15:-(

Kl 05.45-06-00 akspeterer jeg og skal selv tidlig opp (ca 06.00)men nå er jeg sikkelig trøtt altså....

Han har aldri hatt et godt sovehjerte og jeg har prøvd mange metoder for å få bedre søvn både for ham og oss.Eneste som alltid er fungert er legging og rutiner har jeg innført siden han var 2-3mnd gammel.I noen peridoer har det fungert fint og han sov storsett greit.Har bl a prøvd sleepsence.

Men tendensen for å våkne grotidlig har alltid kommet tilbake.

Han sover om dagen nå i familliebarnehage ca 2 timer(ca 11.30.-13.30).Legges på kvelden 19.35-19.50.

Jeg har alltid lagt mine barn tidlig og syens det er OK siden det har aldri hjulpet neo særlig om de ble lagt senere(feks 20.30).Da våkner de også tidlig og er enda mer trøtte.

Da gutten min var yngre kunne jeg vente litt og han gråt kanskje 5-8min og sovnet av og til. Nå er han blitt stor og sterk og det er umulig å la ham være alene på rommet siden han hyler og skriker så mye!!

Må bare ta ham opp og han vil fra senga men man ser at han er fortsatt trøtt.Vil ikke samsove siden han og heller vi er vant til det:-(

Noen tips?

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...