Anonym bruker Skrevet 1. september 2006 #1 Skrevet 1. september 2006 Jeg har så utrolig vondt om nettene. Klarer så vidt å snu meg i senga, og det er vondt når jeg skal reise meg.. Det er liksom vondt i "muse beinet" (bekkenet) Er 36 + 3. Noen som vet hvorfor det er sånn? Tusen hjertelig for alle svar.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2006 #2 Skrevet 1. september 2006 Eh.... Bekkenløsning??? Jeg har hatt det sånn i flere måneder og har enda mange uker igjen. Det er vel ikke så rart å få vondt i bekkenet mot slutten..
Gjest Skrevet 1. september 2006 #3 Skrevet 1. september 2006 Bekkenløsning?! Syns det høres sånn ut i alle fall. Jeg har det, har hatt det lenge nå, og det er VONDT å snu seg i senga. Både foran og bak her da... Et tegn på BL er jo smerter i symfysen.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2006 #4 Skrevet 1. september 2006 Har bekkenløsning, og dette er ikke det. Hadde det heller ikke sånn med nr 1 Det er derfor jeg lurer på hva annet det kan være..
hårsår Skrevet 1. september 2006 #5 Skrevet 1. september 2006 Jeg har slike smerter også. Hørte med JM, og hun sa det var livmorbåndene som holdt på å strekke seg. Smertene flytter litt rundt på seg. Noen ganger er de i musebeinet, så i kjøttet på innsiden. Du merker det ekstra mye når du skal ta et skritt og bruker musklene og senene. Det er ingenting farlig, men fryktelig vondt. Til tider føles det som å revne på midten!
lana<3 Skrevet 1. september 2006 #6 Skrevet 1. september 2006 musebeinet= symfysen Sliter med akkurat det samme..vondt å snu seg, vondt å reise seg..min jordmor sa at det er babyen som begynner å bli tung og dermed mer press på bekken og mer smerter...ja ja vi har ikke lenge igjen nå...er 37+1
Gjest Skrevet 1. september 2006 #7 Skrevet 1. september 2006 Sliter endel jeg også. Prøv å enten ta på deg et glatt underskjørt å sove i. (varmt og j... men kan jo håpe det blir kaldere snart:) ) eller snu deg først på alle 4 imm mot midten av senga før du snur deg videre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå