marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 1. september 2006 #1 Del Skrevet 1. september 2006 Jeg skrev deg på terminlisten her samme med meg jeg, siden vi har samme termin og du også hadde falt ut;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Circe Skrevet 1. september 2006 #2 Del Skrevet 1. september 2006 Tusen takk, du er en engel. Får se hvor lenge vi er der nå da.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 1. september 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 1. september 2006 He,he ja, bare de som legger seg til husker å kopiere den nederste listen så skal det gå bra;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Circe Skrevet 1. september 2006 #4 Del Skrevet 1. september 2006 Var det du som hadde en sønn som var like gammel som min??? Kom til å tenke på det i stad... Satt her... Hva het den jenta igjen??? Som spurte meg ang det å fortelle om babyen i magen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 1. september 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 1. september 2006 Sønnen min er 6 år, jeg vet ikke helt hvor gammel din er jeg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Circe Skrevet 1. september 2006 #6 Del Skrevet 1. september 2006 Nei, da var ikke det deg. Min er 4,5. Har du flere barn eller??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 1. september 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 1. september 2006 Nei, jeg og gubben har bare sønnen vår på 6 år. Du har vel heller ikke flere barn, har du vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Circe Skrevet 1. september 2006 #8 Del Skrevet 1. september 2006 Nei, da. Bare lillegutt her. Han ville være hjemme fra BHG i dag. Skulle kose med Mamma sa han. Nå sitter han og ser på Disney Channel. Så mye for den kosen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 1. september 2006 Forfatter #9 Del Skrevet 1. september 2006 He,he vet hvordan det der fungerer. Sønne min ville ha fri hver dag fra bhg han, men nå som han har begynt på skolen så kan han godt gå på lørdager også *ler* Hvordan er formen din da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Circe Skrevet 1. september 2006 #10 Del Skrevet 1. september 2006 Formen min er veldig varierende egentlig. Din da??? Vi kunne kanskje snakket på skravlesiden. Ser vi er der begge to. Da slipper vi å hoppe så mye fram og tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 1. september 2006 Forfatter #11 Del Skrevet 1. september 2006 He,he den er grei, skal svare deg der jeg da;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå