Anonym bruker Skrevet 1. september 2006 #1 Del Skrevet 1. september 2006 Andre som merker forandringer i munnen, kjennes ut som når en er forkjøla, det sprenger liksom. Noen som vet hva forandringer som kan skje med munn/tenner under graviditet?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pachamama Skrevet 1. september 2006 #2 Del Skrevet 1. september 2006 Verker i mine tenner også! Leste et sted at når en blir gravid så endres blodomløpet, og pga det kan en kjenne press/sprenging i tennene. Mine var ille i går men er litt bedre i dag. Jeg er 4+5, hvor langt er du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
en liten i magen Skrevet 1. september 2006 #3 Del Skrevet 1. september 2006 Var visst anonym istad?? Det var ikke meninga: ) Jeg er 10+3 i dag. Har lest at tennene blir svakere og i svangerskapet, så en må passe på munnhygienen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TussiLussi Skrevet 1. september 2006 #4 Del Skrevet 1. september 2006 Tips - skyll med fluorskyllemiddel. Man er ekstra ømtåelig, kan blø fra tannkjøtt, samt mer utsatt for karies,+ at ved gjenntatt oppkast sliter man jo på emaljen. Pass godt på tennene, nå jenter :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå