Gå til innhold

bim treff? hvem er innteresert? og når passer det?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hei, jeg er med :) Passer egentlig når som helst for meg, så det er det samme for meg.

Bare sett opp et tidspunkt og dag så kommer jeg :)

Har kjempe lyst til å på treff!! Var ikke det med noen av de 2 andre for da hadde jeg endel veninner som jeg gikk gravid med, og så viste jeg ikke at det fantes da.

Men gleder meg stort til å møte noen av dere !! :)

De har jo ganske mye plass og barnevennlig på Dolly dimples og på den nye røde kors cafeen. Kommer litt ann på hvor stort vi skal gjøre det kanskje? Hva med Fredag 15 september på ettermiddagen en gang?

Den dagen passer for meg. har bare litt sånn problemer i bhg hente tid for sambo er ikke hjemme før 17 00.

Kunne jo kanskje tatt de med? hmm eller ikke, får ikke sitte i ro et sekund :)

Men det går alltid greit, å få noen til å sitte barnevakt eller hente de fra bhg, så det skulle nok ikke bli noe problem når jeg tenker meg om.

Tror jeg surrer litt for tiden :)

Jeg er interessert! Men vil helst slippe å ha med eldstemann, dersom vi ikke skal være på ett stort åpent område hvor ingenting kan ødelegges og han ikke kan stikke av...:-) Men en fredag kl. fem passer fint for meg som noen foreslo.

Ellers må dere bare finne ett tidspunkt. Mannen min er hjemme fra jobb klokka 4, men jeg må ha en liten time til Arendal. Annenhver uke jobber han kvelden, men da har han fri på fredagen. Jobber dagen denne uken.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...