Gå til innhold

ja da var testen tatt, å resultatet ble

Anbefalte innlegg

neg test, f... f.... f, er det mulig!!

rart at det nå etter 2 år ikke snart er min tur, jaja da blir det lap på meg i hvertfall.

ikm er jo søndag så mye kan skje, men føler den h...... tanta er på vei.

gir seg ikke så lett hun

Fortsetter under...

å.. håper det ordner seg for deg også, kanskje tok du testen for tidlig?

jeg også tok test i dag.. og fikk svak strek positiv=))

skal ta en til i morgen for å bli mer sikker. kanskje - kanskje ikke er jeg gravid, så vi får se i morgen!

men når dere har prøvd så lenge, du har sikkert konsultert med lege?

jeg vet at mamma og pappa prøvde i mange år og hadde gitt opp, men plutselig da jeg var 12 år gammel fikk jeg en lillesøster!!

så ikke gi opp håpet=)

Ånei, har vært inne og sjekket her mange ganger siden jeg sto opp, og vært så spent på resultatet fra deg. Så dumt da. :o(

Men ikke gi opp håpet før tanta er der, du har jo fortsatt 2 dager til IKM, og man fortsatt teste positivt da, selv om du har negativ test nå.

Temper du forresten?

Men helt enig at det er rart at det snart ikke er din tur, og min forsåvidt, for når man har rundt 2 år burde det være lov til å forlange en liten spire. Og da en som blir der i 9 mnd!!

Håper du klarer å ha en fin helg til tross for den dumme testen.

Klem fra meg

åååå så dumt, jeg var så spendt på deg og trodde du kom med gode nyheter i dag, men ikm'en vår er jo ikke får på søndag, så det er jo enda håp... selv om du kjenner tanta er på vei.....

Det må da bli din tur snart..

uansett, håper du kjenenr feil og tanta holder seg unna.

klem

Annonse

Syklusen er Rød og Svart

Huff da, man står der så spent på badet. Så spent at man skjelver. Føler at man skal opp til generalprøve og eksamen på en gang.

Tisser, dupper prøven, setter hylsen på og vender...vender seg bort og venter. Venter og venter, tør nesten ikke kikke. Og når man endelig snur seg rundt, så faller hjertet bokstavelig talt ned i magen. For et nederlag! Alt føles Svart.

Snart er den røde fargen å se igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...