Gå til innhold

Jeg har VONDT!!!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

har så vondt i den ene nyren,gjør vondt å sitte,så fremst jeg ikke sitter HELT i ro,stå å gå gjør også vondt.

Jeg er litt redd nå ja,har mistet i uke 18 før pga nyrebekken betennelse,og har ofte vondt i nyrene etter det,men det er på høyre siden,nå er det på venstre siden,men sitter opp gjennom ryggen også,ikke bare i selve nyrene...

vet ikke helt hva jeg skal gjøre..kommer meg ikke til lege,har ikke biln hjemme,og bor langt unna fastlegen min,lillegutt er heldigvis i barnehagen.

huff...ja,så kom jeg også på at de var lyse,lyse rosa på papiret tidligere da jeg var på do...så vidt man kunne se at det var farge...

tror ikke jeg orker å dra på skolen idag nei, har uansett bare en time idag,så tror jeg blir hjemme ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, hørtes ikke godt ut.

Du har ingen andre leger litt nærmere deg enn fastlegen da?

Du kan ringe og forklare situasjonen og høre om de ikke kan ta en titt på deg.

Det kan også være at du har urinveisinfeksjon, da hender det at man får litt blod i urinen. Det er kjapt for legen å sjekke med urinprøve.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er akkurat det som er problemet,jeg vet om når jeg har UVI for jeg merker ingenting før det går for langt.

Lurer på om jeg skal ringe å høre hva de sier..har ingen andre leger i nærheten nei,må nok til fastlegen ja..skal høre med en kompis om han kan kjøre meg..men skal høre med gubben hva han sier først,må bare få tak i han på tlf.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, ville kommet meg til legen fortere enn svint jeg! Det er bedre for deg å sjekke det en gang for mye enn en gang for lite!

lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg vært hos legen.

Det var bittelitt på urinprøven,vet ikke hva det var bittelitt av,men fikk pencilin,siden jeg har mistet før pga dette,og ikke merker når jeg får uvi.

Står på helsekorte A+ - og B+ - , noen som vet hva dette betyr...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...