Gjest Skrevet 1. september 2006 #1 Del Skrevet 1. september 2006 dersom fosteret er dødt...vil hcg stige eller synke da? kan ikke kroppen forsatt være gravid å alt ser normalt ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skytte72 Skrevet 1. september 2006 #2 Del Skrevet 1. september 2006 hvis fosteret lever vil hcg stige ja.... ellers vil den synke. men det må gå to dager mellom du tar en på ny gjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skytte72 Skrevet 1. september 2006 #3 Del Skrevet 1. september 2006 sist jeg var gravid tok jeg hcg,da var den så høy at jeg tok ikke noe ny to dager etter. men hadde jeg gjort det,har jeg sett at den hadde sunket for jeg hadde en ma like etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 1. september 2006 #4 Del Skrevet 1. september 2006 måler hcg en gang i uken jeg da jeg har hatt en SA og MA tidligere i år. Usikker på om det sank dersom fosteret var dødt. Vil ikke ha UL før de ser hjerteslagene med utvendig UL,da jeg tidligere fikk blødninger etter innvendig UL.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skytte72 Skrevet 1. september 2006 #5 Del Skrevet 1. september 2006 jeg skal ikke være helt påståelig,men tror nok den synker ja hvis det er dødt. bra du får oppfølging i allefall. eneste oppfølgingen jeg får etter ma i mars,er ul i uke 12. sist hadde jeg også ul i uke 12 å da har det vært dødt siden uke 4. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 1. september 2006 #6 Del Skrevet 1. september 2006 Fastlegen min er tilbake nå,å han er veldig hjelpsom. Nesten alt er opp til meg å bestemme selv. Men dersom du har hatt aborter før SKAL du jo ha ekstra oppfølging dersom du ønsker det!Sist fikk jeg innvendig UL i uke 6 pga av blødninger,det ende med SA samme kveld.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skytte72 Skrevet 1. september 2006 #7 Del Skrevet 1. september 2006 på sykehuset i trondheim var det så lang kø at de hadde ikke sjans i å ta meg inn før uke 12. men da trenger de heller ikke å love meg oppfølging heller. sist begynte jeg ikke med mørk utflod før uke 10-11. er 8+6 nå, så gruer meg litt til at det nermer seg samme uken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 1. september 2006 #8 Del Skrevet 1. september 2006 Jeg trodde risikoen for abort sank litt etter uke8? De fleste mister i uke 5,6&7..I uke 8 er vel de viktigste kroppsdelene på plass,kanjse derfor?Hadde litt brunaktig utflod for noen uker siden jeg,men det ga seg så legen mente det gikk bra. Veldig slitsomt å gå å tenke på dette... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skytte72 Skrevet 1. september 2006 #9 Del Skrevet 1. september 2006 til meg hadde det vært dødt siden uke 4 da,men kroppen trodde den var gravid alikevel frem til uke 12:( jeg har også hatt litt brun utflod,men det gikk over heldigvis. det kunne ha sammenheng med sex å orgasme faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 1. september 2006 #10 Del Skrevet 1. september 2006 Målte du hcg den gangen? Ja,det er vel ikke unormalt med farget utflod etter samleie.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skytte72 Skrevet 1. september 2006 #11 Del Skrevet 1. september 2006 ja,jeg gjorde det,men da var den normal. så jeg tok ikke etter to dager gjen. har jeg gjort det,har jeg sikert sjett at det var på tur nedover. er du langt på vei? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 1. september 2006 #12 Del Skrevet 1. september 2006 Er ikke helt sikker..Tok test første dagene i august,å den var positiv med en gang..Ca i uke8 vil jeg tro..Du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skytte72 Skrevet 1. september 2006 #13 Del Skrevet 1. september 2006 jeg er 8+6 i dag..... nærmer seg 12 uker snart:) har termin 9 april, blir en fin ekstra konfirmasjonsgave til sønnen min som har ønsket seg søsken i flere år:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 1. september 2006 #14 Del Skrevet 1. september 2006 ja,det må jeg si... Etter bim har jeg termin 14.april,men den kan jo endre seg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå