Gå til innhold

wee:D

PrincessElisabeth

Anbefalte innlegg

Skrevet

idag er det akkuratt to måneder til termin, håper selvsagt at det blir før den første november, men det virker ikke så lenge igjen nå egentlig :P

flere som skal ha i november?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal ha 26 nov......men begynner å vente i starten av november ettersom jeg venter tvillinger (de fødes visst gjennomsnittlig i uke 37) =0)

Skrevet

ah det er jo litt greit da, slipper litt vente tid:P

er det tungt syns du?tenker bare på meg selv, er så stor selv syns jeg, tenker på at jeg har kun en der inni ;)

Skrevet

Det er litt tungt ja. Symfysemålet mitt er vel snart det samme som det de som er fødeklare har. Skal til legekontroll i dag...så da får jeg se om legen sjekker symfysemålet mitt (hittil har bare jordmor gjort det). Har fått en del kommentarer som: "du har vel ikke lenge igjen du", føler da for å forklare hvorfor jeg er så stor...har jo tross alt litt tid igjen.. he.. he.. =0)

Skrevet

hehe ja men det begynner å nærme seg da...klart du må være større, det er jo tross alt en baby ekstra der inne :)

syns det er søtt med tvillinger, vet du hva det blir?

Skrevet

Det blir antagelig en gutt og ei jente. Har kjøpt i lyseblått og rosa jeg....så blir det to av samme kjønn så må de nok overleve litt i "feil" farger også. Du da, vet du hva du får?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...