PrincessElisabeth Skrevet 1. september 2006 #1 Skrevet 1. september 2006 idag er det akkuratt to måneder til termin, håper selvsagt at det blir før den første november, men det virker ikke så lenge igjen nå egentlig flere som skal ha i november?
Tjatjo Skrevet 1. september 2006 #2 Skrevet 1. september 2006 Jeg skal ha 26 nov......men begynner å vente i starten av november ettersom jeg venter tvillinger (de fødes visst gjennomsnittlig i uke 37) =0)
PrincessElisabeth Skrevet 1. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 1. september 2006 ah det er jo litt greit da, slipper litt vente tid:P er det tungt syns du?tenker bare på meg selv, er så stor selv syns jeg, tenker på at jeg har kun en der inni
Tjatjo Skrevet 1. september 2006 #4 Skrevet 1. september 2006 Det er litt tungt ja. Symfysemålet mitt er vel snart det samme som det de som er fødeklare har. Skal til legekontroll i dag...så da får jeg se om legen sjekker symfysemålet mitt (hittil har bare jordmor gjort det). Har fått en del kommentarer som: "du har vel ikke lenge igjen du", føler da for å forklare hvorfor jeg er så stor...har jo tross alt litt tid igjen.. he.. he.. =0)
PrincessElisabeth Skrevet 1. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 1. september 2006 hehe ja men det begynner å nærme seg da...klart du må være større, det er jo tross alt en baby ekstra der inne syns det er søtt med tvillinger, vet du hva det blir?
Tjatjo Skrevet 1. september 2006 #6 Skrevet 1. september 2006 Det blir antagelig en gutt og ei jente. Har kjøpt i lyseblått og rosa jeg....så blir det to av samme kjønn så må de nok overleve litt i "feil" farger også. Du da, vet du hva du får?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå