Gå til innhold

Hardbag, hva skal dere bruke??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann!! har ikke kjøpt vogn ennå, men jeg skal ha hardbag... :o) i den skal jeg bruke lammeskinnspose!!!! og egentlig tror jeg ikke jeg trenger noe mer oppi der i vinter, for vi skal vel ikke ta de med ut om det er for kaldt vel??

hvis jeg er redd for at han fryser så tar jeg på en dyne over posen......

Hva skal du bruke da Popkind?

Jeg skal bruke lammeskinnsposen!

Har dyne også men det er vel kanskje unødvendig over lammeskinnsposen.

Hvis du tenker på madrass??? så skal jeg bare bruke den som er i vogna.. den tynne. Skal kjøpe laken da...

Men som førstegangs så er vel ikke jeg den beste til å svare kanskje.... :-)

Du skjønner jeg har kjøpt pose som hører til vognen (Mutsy), men usikker om det blir nok?? Om det blir veldig kaldt tar jeg nok et lammeskinn i bånn, så posen, så vogntrekket oppå..., det MÅ da være nok - vil jo ikke at hun skal renne bort heller!!

Klem

Annonse

Tror kanskje det var det man sa før i tiden....Er ikke helt sikker på akkurat det der. Men det værste jeg vet er når babyer ligger innpakket i vognen sin på sentre rundt omkring - de svetter jo nesten ihjel.... Stakkars... små!!

Hadde en Simo kombi 2002-modell med førstemann som er født i oktober. Klipte til et liggeunderlag(sånne svarte dere vet man har med på tur....)og la under madrassen i vogna. Trøndelag har av og til ganske kalde vintre, så da isolerte jeg for kulda som kom underifra. Brukte vanlig dyne i begynnelsen, han er født i oktober, og skinnpose da det ble skikkelig kaldt!

Annonse

Tenkte jeg skulle kjøpe skinnpose, som kan åpnes. Så feks inne på sentre, så er det bare å zippe posen åpen så ligger babyen på en skinnfell i stedet. Må jo se an forholdene litt, hehe, men er det bikkjekaldt så er det heller tvilsomt at denne moren kommer sg ut :o)

Har en gutt som r født i januar, og denne januaren var rimelig kald.

Jeg strikka et sånt "liggeunderlag" jeg, også hadde jeg en voksipose oppi vogna i tillegg.. Det gikk veldig bra det altså. Var ute på tur hver dag etter at han var ei uke vi. Han lå god og varm i vogna si han:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...