Gå til innhold

Når livmora titter frem fra skambeinet..


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg kjenner og leter hver kveld for å se om ikke livmora har vokst.. men jeg kan trykke ganska bra ned over skambeinet enda.. Når jeg ligger på rygg selvsagt.

 

Nå må det begynne å skje noe snart eller hur? Er 12 uker i morra.

 

Når jeg står oppreist har jeg godt med mage, men det er antagelig luft..

og området over skambeinet kjennes hardt.

 

Flere som trykker og leter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

trykker og leter jeg også hehe. Er 12 uker i dag!

ser ut som at jeg er minst 6mnd på vei, men det er nok en del forstoppelse og en del luft tenker jeg :-)

 

Synes også det kjennes hardere ut når jeg står enn når jeg ligger, merker også at magen ikke "synker" inn som før når jeg ligger, så da vokser det vel der inne :-)

Har doppler hjemme og har kunnet høre hjertelyden i 2 uker nå, leste at det kan man ikke før livmoren kommer opp fra skambenet. Så da er den vel i rute håper jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åjaaaaada! Hele tiden,syns jeg kjenner noe enkelte ganger,andre ganger ikke.Men har absolutt ingen andre symptomer,så jeg trykker og trykker...Er litt engstelig,men kjente noen ganske bra stikkinger(som små lyn) i brystene igår.Nei,vei ikke helt jeg,har du lagt på deg noe da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De små lyna har plaga meg i noen uker nå.. Sitter rett som det er og masserer brystene, da det hjelper mot stikka..:) Så har de faktisk økt en størrelse.. du ser det på blikket til samboeren min.. hehe..:)

 

Jeg har gått opp 1,5 kg i uke 10. Men jeg tror ferien har litt av skylda der også..:)

 

Men... det er den lille kulen jeg venter på.. kulen!! :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

 

Denne dopler dingsen dere snakker om hvor kan man få kjøpt den og hvor mye koster den?

 

Hilsen nyskjerrig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kulen ja,syns jeg har en grei kul fra før jeg men :o) Om kveldene er magen som en ballong,om morgenen er den som før.Lagt på meg ca 1,5 kg jeg også.Har du barn fra før eller? De sier magen kommer litt før da.Har kjøpt meg en mammabukse allerede jeg,det var godt.Kulen kommer sikkert snart,skal du se..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har 2 fra før.. men det er så lenge siden..:) Husker jo ingenting!

Jeg ser gravid ut om dagene jeg også.. prøver å holde inn magen av og til, men.. når jeg puster ut.. så blåses den opp! :) (deilig)

 

Jeg har vært å sett på mammabukser.. foreløbig har jeg strikk i knappehullet som jeg trer over knappen..:)

 

Hvor mange uker er du da?

Satser på at kula sitter i uke 14..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen du,jeg blir vel 12 uker på lørdag(legen ligger en uke foran,aner ikke hvorfor,da er jeg 13 på lørdag) har tvillinger fra før,de er 7 år nå..Jeg er mest opptatt av om det er noe her inne overhodet :o\ Kjenner jo ingenting jo..Håper kulen din kommer snart da :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Doppleren som jeg har er fra www.babywathcer.com

Kjøpte min brukt for 800,- på finn.

Kjempegøy å høre hjertet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...