Anonym bruker Skrevet 1. september 2006 #1 Del Skrevet 1. september 2006 Eller er de de blitt vanlig? Har bekjente som har kalt ungene sine for (ikke samme person nei): Tidemann Noah Tordenskjold Aron Matteus Birk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mini&Meg Skrevet 1. september 2006 #2 Del Skrevet 1. september 2006 Tidemann og Tordenskjold er vel ganske uvanlige (har iallefall ikke hørt om noen som heter det) Mens de andre navnene du nevner har jeg hørt flere som heter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vinter1988 Skrevet 1. september 2006 #3 Del Skrevet 1. september 2006 Han ene i sesamstasjon het jo otidemann, men har aldri hørt noen som heter tidenmann, men av en eller annen grunn innbiller jeg meg at det var et sigarett merke som hetta det før i tiden. Har heller aldri hørt navne tordenskjold før. det var kult men jeg ville trodd det var et etter navn. kom til å tenke på var ikke torden et litt kult navn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cowgirl_in_katmandu Skrevet 4. september 2006 #4 Del Skrevet 4. september 2006 tiedemann tobakk ja:) heter fortsatt det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. september 2006 #5 Del Skrevet 14. september 2006 Vanlige er: Noah, Aron og Birk... De andre er mer uvanlige, ja. Men kan tenke meg Matteus kan bli poppis, nå går jo folk gjennom hele bibelen med lupe...tenker på navn som Markus, Elias, Lukas etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå