Gjest Skrevet 1. september 2006 #1 Skrevet 1. september 2006 1 sep:-) neste måned skal jeg føde...blir herlig og si det til folk. må innrømme at svangerskapet har vært evig langt, føler jeg har vært gravid i 100 år :-( er såååå klar for baby nå!
PrincessElisabeth Skrevet 1. september 2006 #2 Skrevet 1. september 2006 ja det føles veldig lenge, har enda lenger enn deg også da føler at jeg alltid har vært gravid nå jeg helt sprøtt hvor fort man vender seg til det, enkelte ihvertfall;)
Gjest Skrevet 1. september 2006 #3 Skrevet 1. september 2006 Ja, det er bare dagene i september igjen her nå... Jeg kan vel fort få i september og jeg da, i og med at terminen er 1. oktober... HJELP!! hehe!!
komplett familie Skrevet 1. september 2006 #4 Skrevet 1. september 2006 Jeg har kun 7 dager til termin og er SSSSÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ klar for å få ut gutten. Men her sitter jeg uten en kynner engang... Så jeg må vel kanskje belage meg på å gå over tiden.... håper ikke det =(
Murmeline Skrevet 1. september 2006 #5 Skrevet 1. september 2006 Jeg har også sett lyset nå Såååå deilig å tenke på at svangerskapet snart er over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå