Gå til innhold

Gi meg alt dere har av tips!

Anbefalte innlegg

Av mange ulike årsaker har vi bestemt at vi når går inn i vår siste pp for denne gang, går det ikke nå venter vi noen år. Blir 3 pp og går det ikke så er det forøverig også det lengste vi vil ha prøvd uten klaff... Så nå vil jeg ha deres beste tips til å bli gravid, alt fra seriøse til de mer useriøse. Helst ikke linker siden de ofte er så tettpakket, noe som gjør det vanskelig å lese dem (har litt dysleksi), vet at det ligger en liste her over alt, men klarer ikke helt å få med meg alt, den blir for tett og lang. Fra før av bruker jeg el-tester og er godt vandt med dem siden vi har brukt dem i langt over et år (som prevansjon før) og tar så klart folat og omega 3, ikke at det hjelper en til å bli gravid da men... Kom igjen jenter, alt dere har hørt om som kan hjelpe! :-) Vil så gjerne ha et barn til nå og ikke om noen år, men da MÅ det klaffe nå neste gang!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6150526-gi-meg-alt-dere-har-av-tips/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, for en spenning du må oppleve ifht neste IKM. Når er den forresten?

Tips? Vel ha grusomt mye sex rudnt el ;-) Det er flere her som tar hostesaft, husker ikke hva den heter, rundt el. Håper VRIKELIG at du blir gravid nå. Vet ikke hva jeg skal si, folk prøver jo så mye rart. Men det viktigste må jo kanskje være å finne el og ha sex rundt den datoen, hehe, dette visste du jo fra før, men jeg vet ikke helt hva jeg skal si...

Hmm, sender denne videre til de andre her.

MASSE LYKKE TIL, ALVA, det blir spennende å følge med!

Klem

Takk. Ja gjett om jeg har prestasjonsangst da!!!! Men, nå skal vi for første gang på et år ha barnefri neste helg og da skal vi slappe godt av og kose masse, så jeg håper at det kan gjøre underverker. Er på dag 2 nå og el pleier å komme på dag 14-16 hos meg, men er litt variabel, derfor vet jeg ikke helt når IKM er enda, har satt opp ca 27 sept foreløpig. Skal prøve å fokusere på andre ting og kanskje unngå å henge her inne så mye, men det kommer ikke til å bli lett. Regner egentlig ikke med det går da, men lov å håpe... Uansett får vi jo muligheten gijen siden, men ville så gjerne ha 3 tette jeg da.

Ja nå har jeg altså ikke lyktes med å bli gravid selv enda da men...

Men du kan jo prøve:

- Sex hver dag rundt el

- Ligge i ro ca 30 min etter sex slik at minst mulig sæd renner ut (helst hele natta, gjerne med bena oppetter veggen med en pute under rumpa de første minuttene)

- Solvipect hostesaft noen dager før el + el slik at el-slimet blir tynnere og sædcellene har lettere for å svømme i det

Det er ihvertfall denne oppskriften jeg skal prøve, og jeg har bestilt meg graviditet denne pp så da klaffer det nok:)

Lykke til, får inderlig håpe det klaffer slik at du slipper å vente flere år....

Skal krysse fingrene for deg jeg:)

Annonse

Oj, sånn plutselig prøvestopp blir jo spennende da, sikker på at dere klarer det da, hehe.

med lillegutt lå jeg med beina opp i noen minutter husker jeg, ellers hadde vi sex annenhver dag den uka EL var rundt hjørnet. stressa ikke så mye heller. Han satt 2 pp så det gikk fort det.

Spent på hvor lang tid det tar nå, både for deg og meg

lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...