Tjatjo Skrevet 1. september 2006 #1 Skrevet 1. september 2006 Lurer bare på en ting jeg siden du også venter tvillinger. Blir du svimmel når du ligger på benken under Ultralyd? Jeg holder på å svime av hver gang jeg ligger der jeg...så jeg tør ikke ligge på ryggen noe annet sted heller....og hvordan er det med sovingen? Jeg er oppe mange ganger om natta og sover dårlig da jeg får så vondt i siden av å bare kunne ligge i en stilling!
minlille Skrevet 1. september 2006 #2 Skrevet 1. september 2006 heia nå venter ikke jeg tvillinger men kan gjerne svare deg..har hatt det samme i noen uker selv... når du ligger på rygg presser livmoren din og babyene dine mot hovedpulsåren som ligger bak livmoren. noe som gjør at blodtilstrømmningen til hjertet svekkes og du derfor får mindre blod til hjernen og hjertet..Dette er veldig ubehagelig og du kan faktisk svime av noe som IKKE er bra for noen av dere så gi beskjed om at du vil ligge på siden..det heter *vava c et eller annet* om du vil lete under info... Lykke til
Tjatjo Skrevet 1. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 1. september 2006 Heisann! Takker for svar. Jeg spurte jordmor sist jeg var der om jeg kunne sitte eller noe...hun hevet bare ryggen høyt på benken slik at jeg ikke lå rett ut. Ble fortsatt litt svimmel, men det var bedre. Hun sa det var litt vanskelig å komme til om jeg satt. Kan jo være jeg kan ligge på siden ja. Spørre om det neste gang. Jeg har imidlertid begynt å tyde tegnene på om jeg er nær å besvime, så da setter jeg meg fort opp og drikker litt vann. Eneste er at jeg gruer meg litt for ultralydene (som jeg ellers ville gledet meg til) da jeg vet det blir ubehagelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå