nr3 i mars Skrevet 1. september 2006 #1 Skrevet 1. september 2006 Jeg er i uke 30 og har begynt å få litt ofte kynnere. I dag har jeg nesten hatt det siden jeg sto opp, dvs i to timer... Kan også våkne et par ganger på natten av det. Hvor mye kynnere har dere?
suna-78 Skrevet 1. september 2006 #2 Skrevet 1. september 2006 Jeg har enda ikke hatt det, er i uke 32.....
somm@r Skrevet 1. september 2006 #3 Skrevet 1. september 2006 Sånn som deg, noen ganger hele dagen. I følge jordmor var det helt greit så lenge det ikke går over i rier.
lykkeligmed3 Skrevet 1. september 2006 #4 Skrevet 1. september 2006 Jeg har det ganske ofte, har hatt de siden uke 17. Er i uke 33 nå og kjenner at de øker på, spesielt på kvelden når jeg har satt meg i lenestolen for å glo på TV. Har merket et par dager at det går over til rielignende smerter, heldigvis har de gitt seg etter en stund.
Skrømti Skrevet 1. september 2006 #5 Skrevet 1. september 2006 Jeg har det også mange ganger til dagen. De kommer om jeg legger meg ned, reiser meg opp, bøyer meg. ( ikke _hver_gang) De gjør overhodet ikke vondt, så jeg blir ikke bekymra. Det er faktisk litt morsomt å oppleve!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå