Gå til innhold

Oktober: Stikkinger i lusken


Heffalump mamma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kan være fra bekkenet, uten at jeg skal si det helt sikkert. Men bekkenet mitt ble verre etter en tur til Newcastle med masse tråkking, og da hadde jeg stikkinger og vondt ned i begge lyskene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bekkenlåsning og bekkenløsning som jeg går til behandling for, men smertene har ikke vært sånn før... Jeg hadde en litt for aktiv dag i går i forhold til helsa så det kan være kroppen min straffer meg for det! :-)

 

Håper det går over snart, jeg skulle absolutt vaska huset!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kommer det nok fra bekkenet, mine kom jo også etter en aktiv dag. Kanskje du bare burde ta en kosedag på sofaen i dag, jeg ble bare verre utover dagen, dagen etter var det mye bedre, men jeg kjenner det litt fortsatt.

God helg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De 5-6 siste ukene har jeg hatt ubehag/smerter som om jeg skulle tatt vårens første sykkeltur. I de samme benene på innsiden av lårene, hvis du skjønner.

Hos jordmor forrige uke fortalte jeg om dette, hvorpå hun kunne informere meg om at dette var deler av bekkenet og at jeg måtte ta hensyn så jeg ikke ble verre.

Er ikke bestandig så forsiktig, og har fått merke det godt. Feks er visst husarbeid og å gå på hardt underlag, som asfalt, noe av det verste en kan gjøre.

 

Dersom du merker forverring ved å gjøre noe av dette - eller andre ting - la det være! Vi skal passe godt på bekkenet vårt :o)

 

Vennlig pekefinger fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig med lille-my overfor her i at vi skal være forsiktig med kroppen og bekkenet vårt.

 

Merker selv at for mye aktivitet eller andre ting forverrer smertene selv om jeg ikke har merket store smerter før nå de siste to ukene.

 

Leser masse om at alle er så opptatte av at huset skal støvsuges og vaskes i alle kroker. Dette har jeg sluttet med for lenge siden. Det er ikke verdt det at jeg skal bli sittende å stønne i en stol med vondt i både rygg og bekken bare fordi golvet skal være skinnende rent.

 

Dette er noe som jeg har satt mannen i huset til for lenge siden. Gjør det samme dere også!! Spar dere for smertene og kos dere med noe som ikke gjør vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde vondt i lysken på høyre side i flere dager etter at jeg gikk en lang tur forrige uke......Heretter blir det bare korte turer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...