Gå til innhold

Vi er vel egentlig like anonyme her alle sammen?

Anbefalte innlegg

Vi som har egne nick osv er jo egentlig også anonyme, så langt vi ønsker det selv ihvertfall.....

Om vi kaller oss anonym, sunshine, frosk eller Vetlis, så er det jo hva vi velger å legge ut om oss selv som avgjør om vi er anonyme eller ikke?

Bakdelen for de som velger å være anonym er at de må forstå at det er vanskelig for oss andre å skille de fra hverandre og at vi lettere setter dem i bås!

Fortsetter under...

Støtter det jeg og'. En anonym kan godt hete Gisle eller Grisen istedet for anonym. Det er like anonymt et. Da vet vi hvem det er fra, og kan henvende oss til vedkommende etter innlegg. Uansett hvilket innlegg det er.

Annonse

Ja helt enig, hvem hadde kjent igjen Sunny 6pp eller Maja-Mor 12pp på gata liksom...

Men når folk signerer med Anonym bare for å slenge dritt blir det for dumt, bedre å bruke nicket og si sin mening på en saklig måte. Og de Anonyme som synes vi er så vanvittig teite her inne med spørsmålene våre kan jo f.eks. la være å gå inn på disse sidene. Eller gå i terapi med sinnet sitt idet de ser ut til å irritere seg over alt mulig. Og det må være slitsomt det, stakkars sinte Anonym....

Ikke helt... For de aller fleste er jeg bare "Alva", men for noen er jeg en annen med et annet navn som de kjenner og hvet hvem er i det virkelige liv. Har også opplevd å bli gjenkjent en gang faktisk, var en som spurte meg om jeg var Alva fra DB, hun synes jeg og ungene virket så kjent på det hun hadde les av det jeg skrev. Etter det har jeg derfor valgt å bruke anonymknappen av og til når det er veldig personlige ting det gjelder. Klart jeg bare kunne byttet nick, men når man er lenge på slike sider, i snar 5 år som for min del, så får man etterhvert endel nettvenner som likevel kjenner en igjen. Hadde jeg byttet nick og fortsatt med å være like aktiv som jeg er i perioder, ville jeg veldig fort bli avslørt likevel på DB, dessuten trives jeg med nicket mitt. Så nei, vi er ikke alle like anonyme...

Er enig med deg og Alva. Jeg er ganske redd for å bli gjenkjent. Men håper å være anonym med nick her inne. Er så mye enklere med oss som har nick. Men jeg skjønner hva du mener med å bli gjenkjent. Og støtter selvsagt at du av og til føler at du må bruke anonym knappen...

Jeg signerer Alvas innlegg jeg - jeg syns det blir annerledes om man blri værende på sånne sider lenge. Selv har jeg vært her i 2 år, har truffet flere "live", og føler jeg kjenner endel også. Da syns jeg det er greit å kunne bruke anonymknappen når man skal spør/dele noe som er for personlig til at man vil at de man treffer i døra rett som det er, vet om det, samtidig som det kanskje kan hjelpe en annen stakker "der ute". Er forsiktig med bruken av anonymknappen selv, og prøver så godt jeg kan å overse de som bruker den til å slenge dritt.

Jeg ser poenget ditt og forstår hva du mener. Men det jeg sa var jo at vi til en viss grad velger hvor anonyme vi vil være. Å du , jeg og mange flere er ikke så redde for å vise hvem vi er! Men det er jo individuelt hva man gir ut av info. Derfor kan man være anonym selv med et nick :o)

Ja klart det, ikke at jeg er redd for å bli gjenkjent, men det blir jo litt rart likevel... Tror likevel at dersom du bruker disse sidene i mange år med samme nick så vil du bli lagt merke til og husket du også av amnge og da blir man ikke like anonym, men for min del er det for det aller meste av tiden helt ok å ikke være anonym her inne siden jeg er en åpen person, men noen ganger vil jeg forbeholde meg retten til å være helt anonym og privat. Er ikke alt jeg vil at alle skal vite om meg...

Ja da er vi vel to? Sier det meste til de fleste jeg :o) Neida, jeg gjør vel ikke det, men er stort sett åpen og pratsom! Å kan fortelle det meste, bortsett fra de helt intime tinga... Har jo sett folk som er enda litt mere åpne enn meg her å da flirer jeg litt og tenker at de er jammen tøffe :o)

Å detta skulle mennene deres sett he he!

Annonse

Enig med Alva og Yaddaline.

Og Vetlis, selv om du synes det ikke gjør noe å bli gjenkjent, så må du vel ha forståelse for at andre kan ha en annen mening?

Synes det er for teit at noen få som bruker anonymknappen til å slenge dritt skal ødelegge for alle. De gjør det jo bare fordi de får så mye oppmerksomhet, fordi de vet hvor lett det er å hisse opp folk her inne. Om alle lar være å svare, og heller sender en link til innlegget til moderator, så slutter de etterhvert. Går det ikke an å bruke energien sin på det, istedet for å krangle med de anonyme, og å lage underskriftskampanjer?

Eh har jeg sagt at det det da? Tror du misforstår veldig her nå? Les alt som har blitt skrevet her, så forstår du kanskje sammenhengen litt bedre.

Jeg er faktisk for å ha anonym knappen selv og har aldri skrevet under på kampanjen for å få den fjernet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...