Gå til innhold

Vær så snill å hjelp meg

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Etter veldig lang tid var endelig dagen der. PMS og graviditetssymptomer er jo ganske like, men det har bare vært snakk om svak murring. Er det noen som har hatt ganske sterke mensensmerter (som dag 1 med mensen) UTEN at det har resultert i en SA?

Superdeppa her. Jeg er ikke mer enn 4+ 2, og våknet i dag til kraftige menssmerter men ingen blod. Hva kan jeg forvente nå?

veldig takknemlig for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du tatt en test,slik at du vet du er gravid?

Jeg hadde fryktelig mens smerter med lillegutt,helt sinnsykt jævlig,både i begynnelsen og etterhvert utover,men det er faktis mer vanlig enn man tror,livmoren strekker seg jo.

Akkurat nå sitter jeg her å har kjempevondt i korsryggen (lignende menssmerter jeg bruker å få) og er 9uker på vei.

Før jeg testa positiv så hadde jeg så vondt i magen at jeg måtte rett og slett stoppe opp med det jeg holdt på med å sette meg ned,men så sier de jo også at har du ikke menssmerter før du får første barnet så får du det etter første barnet du får,og tror det stemmer her hvertfall.

Men tror at så lenge det ikke kommer blod,og du ikke har annet enn menssmerter så høres det normalt ut.

Lykke til hvertfall =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å,tusen takk for svar. Smertene har gitt seg bittelitt nå, så satser på det går bra. Merker jeg er super-frynsete. Litt murring hadde jeg forventet, men ikke slike kjempesmerter. Jeg klarer ikke gjøre noe på jobb, bare løper på do for å se om det er over. Ganske så redd.

Håper det er andre som kan betrygge meg. Skulle noen ha andre erfaringer (at det mest sannsynelig ender i SA), vil jeg gjerne vite om de også. Jeg trenger å forberede meg.

De kraftige menssmertene kommer liksom i rykk, fra kjempevondt til ingenting, og tilbake igjen. Noen andre som også¨har det slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Uff d er så fryktelig å gå rundt sånn å lure men ikke vite sikkert!

jeg hører egentlig til på 3 tri. men skulle bare sjekke hvordan dere har d her:)

For meg var d slik at de 2 "neste" gangene jeg skulle hatt mensen etter at jeg var gravid hadde jeg alle symptomene på mens, bare ikke blodet.

Så jeg tror d kan være helt normalt:)

Jeg hadde en SA i høst og da hadde jeg ingen symptomer i det hele tatt.. bare blødning... da var jeg 10 uker, når jeg mistet.

I dette svangerskapet hadde jeg blødninger i uke 9. gikk da til legen min og han sendte meg inn på sykehuset til ultralyd.

Kan du kanskje ta kontakt med legen din å høre hva han sier?

Håper d går bra med deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

et av graviditetsymptomene er mensensmerter. Det er helt naturlig og kommer av at livmoren din vokser.

Jeg har alle gangene jeg har vært gravid tenkt' Nå får jeg mensen', men så kommer den aldri. Nettopp fordi jeg var gravid:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lå stekk ut med menssmerter i mitt første svangerskap. Var helt normalt og ikke farlig sa legen dengang=) Om du vanligvis har menssmerter kan det være at du har sensitiv livmor, og at det er derfor du kjenner det så godt når livmoren vokser, sa hun.

Men om du skulle begynne å blø må du kontakte legen.

Men ikke gå rundt og vær livredd for dette, stress hjelper ikke! Slå deg heller til ro med at det er helt normalt, og faktisk et godt tegn på at livmoren din vokser!=)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...