♥ Linn venter på nr.2 ♥ Skrevet 1. september 2006 #1 Skrevet 1. september 2006 Heisann Når er det vanlig å få innkalling til ultralyd? Jeg er i uke 16, men har ikke fått noe innkalling ennå.. Vet om fler som fikk innkalling en måned før UL.. men men.. jeg får vel bare vente.. Er sååå spent!!!
Anne mor36 +Siw-Angelica Skrevet 1. september 2006 #2 Skrevet 1. september 2006 Den ordinære ul fikk jeg brev om alt i uke 14... Ville ha ringt å sjekket jeg om papirene er sendt sykehuset... Ei venninde av meg der hadde legen glemt å sende papirene så hadde ikke hu ringt selv hadde det blitt sen ul... Gled deg... )
♥ Linn venter på nr.2 ♥ Skrevet 1. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 1. september 2006 ja okey Takk for svar Hvem ringer jeg? sykehuset eller legen?
Har fire go`inger Skrevet 1. september 2006 #4 Skrevet 1. september 2006 Jeg hadde nok ringt sykehuset; gynokologisk poliklinikk, for å forsikre meg om at legen hadde søkt. Innkallingen bruker å komme i god tid før ultralydentimen, så det har nok skjedd en glipp på en eller annen måte her. Jeg skal på ultralyd den 12. september....gleder meg supermasse. Lykke til!
Anne mor36 +Siw-Angelica Skrevet 1. september 2006 #5 Skrevet 1. september 2006 Sykehuset ja... ) Ble sent å svare her men du fikk jo svar alikevel... Lykke til... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå