Gå til innhold

Kynnere eller rier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I natt har jeg hatt veldig vonde kynnere eller rier. De kom en liten stund etter sex. Det var så vondt at jeg var ganske sikker på at det måtte være rier, men nå er det ikke så sterke smerter lenger. Smertene gikk også nedover lårene og det er dette jeg lurer på. Er dette vanlige kynnere? Smertene har avtatt noe nå så derfor er det kanskje bare kynnere? Har ingen erfaring med dette så om noen vet blir jeg glad for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke for å skuffe deg eller noe, men jeg har hatt det sånn i 3 uker nå... sterke kynnere om natta, særlig etter sex og rolig på dagen. Det kan være modningsrier du har da...de er litt vondere enn kynnere, men ikke så vonde som vanlige rier. De fører til modning, men ikke til åpning eller fødsel...men det som er bra er jo at de modner deg da! Skikkelige rier blir også vondere og vondere - de avtar ikke... lykke til :)

Skrevet

Jeg hopper innom her, selv om jeg passerte 3.trimester for nesten to uker siden. Hihi!

Jeg hadde masse slike modningsrier eller maserier før fødsel, i ca 3 ukers tid. Men da riene satte i gang på ordentlig, tok det ikke så mange timene før jeg skjønte at det var alvor. På meg gikk det til slutt over fra å være maserier til å bli ordentlige rier i løpet av en dag. De ordentlige riene føltes som om de satt "dypere", eller kom langt innenfra, på en måte. Sånne seige drag som bare fortsatte og fortsatte og ble sterkere, tettere, lengre og vondere. Modningsriene ble bare overfladiske i forhold, som om de satt utenpå huden. Håper du forstår hva jeg mener. :)

Skrevet

Dodge: Jeg lurer på om jeg har rier nå... ? Det startet i går kveld med de vanlige maseriene som jeg har hatt i 3 uker...men de ble vondere, sterkere og lengere utpå kvelden. Var 20 min mellom dem, men i natt kom de tettere... nå er det ca 20 min mellom igjen, men de gjør til gjengjeld mere vondt. Tar skikkelig tak i korsryggen og nederst i magen...varer 40-60 sek før den gradvis slipper taket...og det er skikkelig deilig når det slipper. Greier såvidt å sitte/ligge når jeg kjenner den kommer. Er jo klar over at rier er eeenda vondere, men kanskje dette er starten? auuuu., der kom det en. Mine maserier har i hvertfall aldri vært SÅ vonde før... ka du trur? Noen andre synske der ute som kan si om jeg har rier eller ikke? Er 11 dager på overtid så de tas i mot med au og takk...

Skrevet

Var ikke meningen å okkupere tråden din da, anonym...sorry... burde laget en egen tråd for og spurt om dette.

Skrevet

Hmm... denne tråden paaset meg perfekt! Har hatt det sånn de siste to nettene... har først drømt at jeg har vært i fødsel (sikkert fordi jeg har kjent smertene i søvne...), så har jeg våknet og lagt en times tid med VONDE kynnere. De er like vonde som de riene jeg hadde frem til 7cm åpning sist! Forskjellen er bare at de gir seg... lurer på om det kan være modning på gang ja... håper det bærer noe posetivt med seg hvertfall.. men vil gjerne være gravid i hvertfall 2-3 uker til! Har ingenting klart enda...:(

Skrevet

Sizza:

Riene mine var ikke så vonde i begynnelsen, kjentes bare annerledes ut. (De ble vonde nok etter hvert, da...)

De står bedre beskrevet i fødselshistorien min, hvis du finner den. Kan godt være at du er i gang, vet du!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...