Gå til innhold

September: Tusle tusle, her kommer de resterende august damene............


♂ 06+sept.pie = Ferdig!

Anbefalte innlegg

Hei

 

Ja da er det vel bare å spørre pent om det er mulig å få være med i deres klubb. Hadde virkelig håpet på en august baby, men nå ser det ut som om september blir måneden, så sant guttungen ikke har bestemt seg for å slå rot der inne. Kan virke sånn etter 3 dager med rier til og fra og null unge ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen i september klubben. Jeg skjønner godt at du hadde håpet på en august baby. Men det er jo sån at vi ikke kan styre det helt selv gitt, desverre. Jeg har ul termin 23/9 og mens termin den 14/9 jeg håper selvfølgelig på mens terminen. Men stemmer ul terminen og jeg går over tiden kan det jo faktisk bli en oktober baby. Noe jeg virkelig ikke håper.

 

Får håpe du slipper og vente så alt for lenge da. Uansett så er det mange av oss september damer her så velkommen igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusler etter jeg......

Har hatt kynnere med 4 minutter mellomrom i et døgn nå og det jeg tror er tegningsblødning. Håper, leter etter tegn og prøver å døyve utålmodigheten. Hadde termin igår! Hadde små rier i går men de stoppet. Kynnerne er iallafall litt anderledes nå, tar tak lavere og bak på korsrygg. Krysser fingrene for oss Villemo.Til helga hva?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

så det hjalp ikke med sabler og annen krigføring?? hehe(se link lenger ned)

dere er velkommen her,jo flere jo bedre. =0)

skjønner godt dere er lei.skulle bli august,men....september er en grei måned det også.håper dere får di små snart nå.sender masse støv jeg:

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ sluk til dere,og send tilbake overskudd ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

LYKKE LYKKE TIL,OG VELKOMMEN INN HIT SÅ LENGE.(0=

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og velkommen skal dere være :o)

Har selv termin til onsdag, men håpet i det lengste på en augustbaby jeg da. Mest ettersom jeg har et septemberbarn fra før.

Men her vises ingen tegn på at noe skulle skje før termin, så med min flaks, så føder jeg sikkert på samme dagen som datteren min ble født..

Jeg grøsser ved tanken.. Hehe.. Mest fordi det vil innebære to ukers overtid..

 

Alle augustdamer - lykke til med babyene og fødsel, det er uansett nært forestående! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg tusler over hit jeg, også.

Hadde termin 23. august,- er altså 12 dager over... til tross for flere forsøk med igangsettingsakupunktur... Har hatt maserier i 3-4- uker, men det er visstnok vanlig for tredjegangs-fødende. Skal til overtids-kontroll på sykehuset på onsdag, så da håper jeg det blir satt igang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har min fulle medlidenhet. I fjor hadde jeg menstermin 19. august, ul-termin 26. august, og Peter kom 3. september. Var rimelig lei da!! Har ul-termin 20. september i år, og satser stort på å slippe å være gravid helt til oktober!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søte dere er... *Ser for meg en gjeng med tuslende subbende over-gravide tøtter i lange bomullsnattkjoler og store poser under øynene, sååå fødeklare*

 

Kom her og slapp av med oss,dere... Så skal vi heie på dere alle sammen. Og prøve å ikke snike i køen. For dere har første-pri :) Jeg prøver å vente til termin,jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...