Anonym bruker Skrevet 1. september 2006 #1 Skrevet 1. september 2006 Det er vått - men jeg går da vel ikke rundt å tisser på meg ? Lukter ikke tiss ihvertfall.. Utfloden er helt vekk - kan jeg lekke fostervann ? Vet at jeg har litt åpning, men trodde ikke fostervannet ville lekke før slimproppen kom ut ?? Noen som vet ? Og hvordan måler man hvor mye fostervann det er inni magen ?
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 1. september 2006 #2 Skrevet 1. september 2006 Ring føden eller jordmor og be om å få sjekket. Fostervann lukter visstnok søtt eller baby sa min jordmor. Tror godt du kan lekke fostervann selv om slimproppen ikke har gått, for her har min slimpropp drevet og gått over flere dager og da trenger det ikke å være så enkelt å se den. Jordmora mi mente og at slimproppen kunne falle rett i do og da ville du kanskje ikke oppdage det. Fostervann måles på utlralyd, har og inntrykk av at jordmor kan gjøre seg en god oppfatning ved å kjenne på magen din. Lykke til
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 1. september 2006 #3 Skrevet 1. september 2006 Var en her som sa at fostervann luktet litt som sperm...
Anonym bruker Skrevet 1. september 2006 #4 Skrevet 1. september 2006 fostervann lukter sæd ja. Føden har en slags test de tar på deg. Stikker en bomullspinne i skjeden din og leser den av etter noen minutter. To streker er fostervann og da bør du settes i gang ila et døgnPå slutten av svskapet kan man ha veldig mye rennende utflod, faktisk slik at det blir vått i senga som et splash.
Reddik Skrevet 1. september 2006 #5 Skrevet 1. september 2006 jeg var på føden og sjekket mulig forstervannslekkasje på onsdag. er nå 31+3 og har hatt utrolig tyntflytende utflod de siste ukene. Det er ikke urin, har luktet helt annerledes enn urin. Da jordmor tok ul mente hun det var lite fostervann, men etter legens undersøkelser er jeg visst helt tett og det gav ikke utslag på fostervann ved gyn undersøkelse. Jordmor rugga kraftig på hodet til baby (jeg holdt på å trille av stolen) mens legen så inn på mormunnen med spekulum.Jeg hadde mye væske, men det var ikke fostervann. Be de ta en sjekk hvis du er engstelig, men det er ganske vanlig å ha vandig utflod de siste ukene....faktisk så mye som anonym over her sier: "faktisk slik at det blir vått i senga som et splash"
Caramell, 3-barns mamma! Skrevet 1. september 2006 #6 Skrevet 1. september 2006 ikke noe splash når vannet gikk hos meg... kun noen få dråper vann i trusa.. trodde egentlig bare det var utflod... men neida! En sjekk bekreftet vann... hvis hode er festet, blir det ofte ikke noe splasj..
bee* Skrevet 1. september 2006 #7 Skrevet 1. september 2006 ta på et bind eller legg en vaske klut i trusa så går du litt rundt så merker du det! høres ut som foster vann.. var sånn det begynna på meg, er ikke alle som merker den dere slimproppen
hamster1, nydelig jente 28.10 Skrevet 1. september 2006 #8 Skrevet 1. september 2006 Som regel er det svært tyntflytende utflod. Så lenge SF målet er normalet er det som regel ikke fostervann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå