Gå til innhold

Noen som har blitt spådd av susann??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann... Jeg har også blitt spådd av sussan, men følte ikke at hun sa meg så mye... jeg hadde jo gitt henne litt info og det var det hun snakket om på en måte, så jeg følte ikke at det var det helt store...

Men veldig mange er fornøyd med henne... og vi får håpe du snart blir gravid...

Hei!!! =)

Jeg har blitt spådd av Susann77, er ble kjempefornøyd! Jeg ga henne info som når vi er født og en annen liten ting som var en del av mitt spørsmål, ellers ikke noe annet. Hun traff på veldig masse som allerede har skjedd. Får bare håpe hun har rett ang. graviditet på meg også. =)

Jeg har blitt spådd av henne, og hun nevnte flere ting i fortiden min som stemte skremmende, var nesten så hårene reiste seg i nakken min... Så noe må det jo være i det... Hun spådde meg gravid innen året er omme, så det håper jeg hun har rett i:)

jeg er også spådd av susann 77, og alt hun sa om fortiden min stemte, fremtiden er jo litt vanskelig å si enda da, men hun traff iallefall på måneden jeg ble gravid, hun trodde juli og jeg ble gravid i juli:))

hun sa også at hun så salg av hus til våren 2007 noe som også kan se ut til å stemme, for nå har vi kjøpt oss tomt og skal begynne å bygge rett etter den lille har komme i april...

så jeg tror hun er veldig dyktig:)

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...