*We68* Skrevet 31. august 2006 #1 Del Skrevet 31. august 2006 syns det er vanskelig og ekkelt jeg, når jeg sitter å syter fordi jeg ikke klarer å vente nesten til IKM. og så er jeg i egentlig bare 1 pp min etter MA. og jeg vet jeg ikek har problem med å bli gravid. og så ser jeg alle som sliter og får dårlig samvittighet for å klage. Jeg beundrer dere som klarer å holde ut pp etter pp og ikke vite noen ting. vente på utredning, vente på possitiv test. og endelig når det klaffer så går det galt. jeg hadde blitt sprø vet jeg. jeg har faktisk prøvd da jeg var gift å bli gravid(han er ikke far til mine barn) og vi ble utredet etter et år, han hadde dårlig sædkvalitet. men vet ikke hvorfor jeg ikek stresset. brukte bare ikke noe. og hver mnd kom TR og slik var det. jeg var vel kansje ikek så gira den tiden selv. (og takk og lov nå men det jeg ville frem til var at jeg ønsker alle her inne måtte bli gravid...snart. og jeg beundrer dere som er slitere for å holde ut...men alle vil en dag mest sansynlig få en belønning for utholdenheten sin...en baby å holde inntil seg, en barn som kan si mamma lykke til alle sammen! sender over noen klemmer til alle i natten.....sov godt og drøm deilig Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6149538-vanskelig/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå