Gullemor Skrevet 31. august 2006 #1 Skrevet 31. august 2006 Okay: "Hei da vel!" (Lydig, jeg da!!) Så koselig å bli etterlyst! Jeg er dessverre ikke så veldig aktiv her inne for tida; har så mye annet å tenke på/ordne opp i... Har det stort sett bra; graviditeten går suuuupert, men har noen andre ting som går litt i ball for tida, som jeg prøver å få orden i. Mamman til A&M + et nurk: Jeg ser at du har sendt meg noen mailer i det siste; som jeg ikke har fått "svart på" ennå... Takker! Morsomt med sånne mail! ;o) Har også vært inne på siden din i det siste. Ser ut som om babyen vokser fint i magen din, ja! ;o) Nå begynner jeg også å få ganske bra gravid-mage, og det er i grunnen godt. Greit at det ikke er noen tvil lenger, da jeg hadde noen kilo ekstra fra før... "Hmmm, ER hun gravid, eller har hun bare blitt feitere, tro???" Hehe! ka-ping: Har fått med meg at ting skjer i området ditt; ang. jordmortjenesten... ( Flott at du står på barrikadene; dette er viktig! Suuupert at flinke og ressurssterke personer som deg gjør noe/lager liv og røre. Du er flink!! Stå på! Kan du sende meg webadr til avisen(e) som skriver om saken? Send det på sms eller mail... Vil så gjerne se!! Sorry at jeg er så treg på å holde kontakten/være aktiv på nett; men bær over med meg, da! ) -Ellers er jeg jo tilgjengelig på sms, snupper; syns liksom det er litt enklere sånn... Sjelden på nett om dagen...! Lykke til, begge to! Vi snakkes! Gode klemmer fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå