Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ikke bry dere om anonym!! Jo mer vi irriterer oss over dem, jo kjekkere synes de det er! :) er ikke lett, meeene...... man kan jo prøve?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

12345678910....skal prøve sanne. Men i kveld har de vært ekle mot meg :-(

Skal gi meg nå....

Skrevet

:) FLINKE VENNEN!...

du maja mor? kanskje du har msn? ..om du vil ?

Skrevet

der dette!!! :(( trøøøste... de er slem! de liker å være slem... NOEN av de hvertfall... noen av de er også veldig flink å hakke på enkelt personer.... surt at noen skal ødelegge for alle andre!

Skrevet

Jo, jeg har msn, men der står navnet mitt og jeg liker å være anonym HA HA HA! Ja, det var da, men du skjønner hva jeg mener? Hadde jo vært kjekt å kunne prate sammen uten disse frekke anonyme skal bry seg!!

Skrevet

Vi må bli kvitt den anonym knappen, er ikke noen annen utvei. Så lenge man har slike anonyme som her i kveld, så må man bare ta den bort. Slike kommentarer hører ikke hjemme her..Skal legge ut link til krangle siden på dib? Hehe, DA får jeg høre det da!!

Skrevet

jeg kan skrive min adresse..for jeg bryr meg ikke lell jeg..og driter i å være ANONYM;) hehe...tåler kritikk og tåler å drite meg ut jeg...:)

[email protected]...

tviler på at noen i min fam er her inne uansett:) klem

Skrevet

hehe.-værså snill IKKE GJØR D..blir bare styr;)

men nå fikk du adressa mi litt lenger oppe!

Skrevet

Hehe, neida, jeg skal ikke skape mer bråk her i kveld :-)

Ser adr. din får se om jeg legger deg til, du skjønner...jeg vil fortsette å være anonym under nicket mitt. På hotmailen kommer jo hele navnet mitt opp...tror vel egentlig at du ikke kjenner meg, MEN hehe, det er en liten verden.

Skal vi få lagt oss i kveld da, sussa?

Skrevet

:) ok...greit skjønner:) den er grei......bare om du ville....hehe..verden er jo liten..men ikke så liten tror jeg;)

skal ikke legge meg riktig enda tror jeg...

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...