Gå til innhold

Ingen som ble gravide i august?

Anbefalte innlegg

...eller rettere sagt: Som testet positivt?

Har kanskje ikke fulgt så godt med, men synes det er veldig trist med så mange neg. tester og tante-besøk de siste ukene.

Lykke til dere som skal teste i september, statistikken er på deres side:-)

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6148979-ingen-som-ble-gravide-i-august/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, august var en skikkelig deppa mnd. Jeg testet negativt. Hadde virkelig trua denne gangen egentlig med 4-cellers og 5-cellers. Har aldri delt seg så mye før innsetting før!

Skal på'n igjen på neste mens med fryseforsøk...Håper det blir mange graviditer frem til jul:)

Hei Snøfilla..

Ser dårlig ut her inne for tiden, så vi får håpe det bedrer seg. Ikke lett å holde motet oppe for tiden. Tror vi er en hel gjeng som skal teste i løpet av neste uke..

Ikke så mye annet å gjøre enn å VENTE..

Klem:)

Hei :-)

Jeg er en av de som fremdeles venter i spenning.... helt uutholdelig egentlig....

Satt inn 2 flotte egg på lørdag 26/8, og skal ta hcg blodprøven torsdag 7/9. Dette er vårt første forsøk, så alt er helt nytt....

Det føles som om jeg sitter i tidenes berg og dalbane...

En dag er jeg sikker på at endelig er jeg gravid.... med overfølsom luktesans, uvelhet og smerter i korsryggen. Men neste dag tror jeg at dette har gått "rett vest".

Vet at Crinonen gir endel birvirkninger som kan lure en trill rundt så jeg prøver å ikke kjenne etter så mye, men det er jammen lettere sagt enn gjort gitt ;-) Ja, ja... får bare leve i håpet noen dager til....

Lykke til alle andre her inne også :-)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...