~Maja Mor~ Skrevet 31. august 2006 #1 Skrevet 31. august 2006 GI MEG STYRKE! Hvor er du i kveld da? Herregud, det er tydeligvis dagen for frekke anonyme her inne :-)
Anonym bruker Skrevet 31. august 2006 #2 Skrevet 31. august 2006 Det er ikke bra å sitte i glasshus og kaste stein...
Lone35 =0) Skrevet 31. august 2006 #3 Skrevet 31. august 2006 Sussa! Er du susa i kveld du a? he he Synd du kom på så sent. Må legge meg snart jeg, må opp og sende barn på skole og bhg i mårra. Selv skal jeg i begravelse. huff. Ingen slektning men likevel trist at naboen døde. Over til noe positivt. La oss trøste Maja-Mor. Trøste trøste. Det blir likar når det går over! he he
Sussa85 - snart 2? Skrevet 31. august 2006 #4 Skrevet 31. august 2006 WOW..trodde du var sint på lille meg nå jeg:) Som du ser tror jeg at d ble litt misforståelser her i dag..:S men støtter deg jeg veit du!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! BARE la være å svare;) Så ordner d seg nok.!!!! Du skal ikke legge deg enda nei? Da blir jeg jo ensom!!!!!!! Skal jeg sende deg kanelsnurrer? hAr bakt 61 STK
Sussa85 - snart 2? Skrevet 31. august 2006 #5 Skrevet 31. august 2006 hehe..er temmelig susa nå ja! OG SLITEN...men glad.... Har baka og vaska hus..ting tar tid... LEGGE DEG NEI?...syns du skal være her litt til jeg;) begravelse er sørgelige greier... Ja ..trøste majamor!
~Maja Mor~ Skrevet 31. august 2006 Forfatter #6 Skrevet 31. august 2006 Hei Sussa! Faen ta disse frekke anonyme, kan de ikke signere med nicket sitt, så kan jeg forstå hvem som er hvem??!! Kanelsnurrer, sier du? Hmmm, jeg har bakt ostekake jeg da.... Men kanelsnurrer er jo også godt :-) Æsj, noen kvelder her inne er ikke oppbyggende :-) Har forresten svart disse anonyme på eget innlegg, prøvde å forklare meg, men det er som regel ikke no' poeng i de skal bare være frekke!
Lone35 =0) Skrevet 31. august 2006 #7 Skrevet 31. august 2006 Nå ble jeg sinna på deg Sussa! :-( Tilbyr du bare Maja-Mor kanelsnurrer da? *vræl* Tenk på meg som er såååå glad i kanelsnurrer og all ting. Kanskje er det kjempesynd på meg i dag - ja for jeg har jo besøk av TR også...*vræææææl* :-(
Sussa85 - snart 2? Skrevet 31. august 2006 #8 Skrevet 31. august 2006 Majamor: Ja...enig med du....de kan jo hete anonym 1 og 2 og sånn om d er så vanskelig...jeg kjenner jeg blir OFFENSIV med engang jeg ser ANONYM!..... kjenner at nå blir jeg sint før jeg rekker å lese..og da jeg åssen jeg kommer til å reagere....hehe...litt dumt kanskje? men sånn er d.... kan ikke jeg får ostekake da? så får du kanelsnurrer? så d...bra skrevet!...men vi får vel ta til oss en ting: Vi må ikke sette dem i bås...enig der egentlig..selv om det ikke er lett...hater ANONYME..hehe
Anonym bruker Skrevet 31. august 2006 #9 Skrevet 31. august 2006 Javel...Hater anonyme... er det rart det blir krig i verden sier jeg:( Hilsen anonym 1
Sussa85 - snart 2? Skrevet 31. august 2006 #10 Skrevet 31. august 2006 Ja for all del anonym ...ta deg nær av d..du skjønte godt hva jeg mente.... hehe...jeg "hater" anonyme da..beklager at jeg skrev det såååå stygt;) Hater ikke anonyme...men er litt lei av de som må skjule seg bak anonym når de skal skrive dritt og frekke svar...derfor dette "hatet"..men om du leser hva jeg har skrevet lenger opp så skriver jeg TYDELIG OG KLART at jeg IKKE VIL BÅSETTE ANONYME!"....
~Maja Mor~ Skrevet 31. august 2006 Forfatter #11 Skrevet 31. august 2006 SUSSA! I kveld har vi gått på trynet når det gjelder ekle anonyme, hehe. Men jaggu godt jeg har litt støtte her da!! Hmm, hvorfor bryr de seg her egentlig, dette var en tråd til deg!! Ikke mye privat her nei...hehe :-) K L E M
Sussa85 - snart 2? Skrevet 31. august 2006 #12 Skrevet 31. august 2006 hehe...jeg er litt glad jeg har holdt meg unna jeg..:)litt deilig med fri fra bim noen timer...og har fått gjort mye:) Nei ..hehe..bim er nok ikke privat desverre:) og anonyme bryr seg overalt de...så d har jeg blitt vant til...orker ikke bry meg..de misforstår og vrir på alt i tilleg..såjeg GIDDER ikke bry meg mer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå