Gå til innhold

Jøss, hva skjer a?

JuleMette-OverBekkenEtterGrøt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hummm....men du var kanskje litt krass vennen?.....:) ehe..IKKE BLI SINT..men tror kanskje anonym ikke mente d som krasst..jeg fikk ikke inntrykk av det...:) men jeg erlike lei av anonyme som deg maja mor!

:) klem...(fra ei som ikke velger side..men sikkert hadde reagert likens)

Annonse

Tror det er viktig at alle her inne respekterer hverandre om man enten heter kaja mor eller anonym...

Man skal ikke sette de anonyme i bås, de har nok en grunn for å være anonym akkurat som jeg.

Vi er ikke ekle selv om vi er anonyme:)

Hilsen anonym som startet vondt-innlegget.

:) Anonym burde nok ikke ha skrevet det siste etter dyttet.....men jeg skjønner jo desperasjonen....:) som sagt..jeg tror d ble en misforståelse jeg...ingen trenger å bli sinte eller lei seg....

KLEMMER TIL ALLE! PUSTER VEKK ALT SOM BLE SAGT JEG! SLIK AT INGEN ER SURE MERE!

:D FOR JEG ER GLAD I DAG....

Nei, dere er ikke ekle alle sammen anonym. Men jeg har prøvd å forklare meg på egen tråd. Er så vanskelig å "finne" dere når det er så mange som heter anonym og er visst ute etter meg i kveld.

Prøver en gang til:

Jeg syntes det var unødvendig av deg å skrive TAKK FOR AT INGEN GIDDER Å SVARE. Du hadde fått svar jo...men som jeg sier i tråden min til dere anonyme om er så sinna på meg i kveld, så er det en bak-historie på anonyme frekke innlegg. Men jeg kan godt beklage hvis jeg har tatt feil av deg, men det er mange måter å si ting på, og jeg syntes du var frekk i din siste dytt....Og noen ganger tar det tid før man får svar på innleggene sine, så det hjelper vel ikke å mase?

Håper i morgen blir en bedre dag her og at vi alle får en god natt.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...