*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 31. august 2006 #1 Skrevet 31. august 2006 Hadde fryktelig mye styr og smerter de fire mnd jeg tvang meg selv igjennom pumping og amming nå. (Hadde mye melk, så det var andre årsaker til problemene) Sluttet da pjokken var fire mnd, og har allerede nå begynt å grue meg til hele amme-greia ved et evt neste barn... Har jo lyst til å amme, sånn egentlig, men føler at jeg vil oppleve meg selv som dobbelt mislykket dersom jeg er nødt til å gi opp en gang til... Litt teit sikkert å tenke på dette nå, siden barn nr to foreløpig ikke er påtenkt engang... jaja.. måtte liksom bare få sagt det....
Gjest Skrevet 31. august 2006 #2 Skrevet 31. august 2006 Jeg måtte gi opp etter bare 5 ukers blod, slit, tårer & snørr med amminga på førstemann Jeg var sikker på at dette ikke ville gå andre gang, hadde kjøpt inn flasker & mme før lillegutt ble født denne gangen Men jeg fikk det til, utrolig nok! Går det ikke, så går det ikke
Gjest Skrevet 1. september 2006 #3 Skrevet 1. september 2006 Du var flink som holdt ut fire måneder med smerter og problemer, gi deg selv klapp på skulderen for det. Det er helt unødvendig å gå og bekymre seg for ting på forhånd, i tilfelle det ikke skjer har man kastet bort mye tid på å gruble negativt. Hvis du ikke lykkes neste gang er du da absolutt ikke mislykket! Du har bare vært mer uheldig enn andre.
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 1. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 1. september 2006 Takker dere begge for oppmuntrende svar... skal prøve å tenke litt mer positivt jeg... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå