snøfilla - mamma til 2 Skrevet 31. august 2006 #1 Skrevet 31. august 2006 Tenker på deg vennen, håper det går bra med deg og gull-eggene dine i Trondheim:-) Mange tanker og stooor klem fra
Linemor m/ twins 2007 og 2010 Skrevet 31. august 2006 #2 Skrevet 31. august 2006 Mange gode tanker og masse ******babystøv****** sendes fra meg også! Tvi, tvi kjære Lenn, denne gangen skal det gå bra *håpe håpe*. Gode tanker og klemmer fra ei som virkelig har tro på deg (",)
Brumm Skrevet 31. august 2006 #3 Skrevet 31. august 2006 Hei lille venn:o) Nå skulle jeg inn å skrive lykkeønskninger til deg for morgendagen. Måtte jo det før jeg skal legge meg!!!! A L L L Y K K E T I L D E G!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Håper virkelig du får satt inn 2 egg imorgen, ihvertfall ett da, så er det gullegget dere har ventet på. Denne gangen er det deres tur og kjenner at denne gangen skal det gå. Den j****vla damen på St.Olavs skjønte ikke helt hva hun snakket om med sin uttalelse vedr 4 forsøk..... Men blås i alle negative impulser nå. Denne gangen er det deres tur!! Jeg krysser alt jeg har imorgen!!!!! Får ikke sjekket før på søndag hvordan det har gått med deg, reiser på hyttetur imorgen uten strøm og alt... Så jeg gleder meg til søndag og kan lese at du endelig er blitt ruger igjen:o) Mange mange mange store klemmer fra meg som tenker på deg:o)
UngVoksen-over termin Skrevet 1. september 2006 #4 Skrevet 1. september 2006 Nå er vi en del som kan følges er litt... Innsetting i dag og i morgen: Aurbor, Eifos, Lenn og jeg... Noen flere som går de neste 15 dagene i møte med spenning før den store testen? Får håpe det er bedre resultater i september enn i august.. da var det jo nedslående... eller var det noen som var heldig??
Spira Skrevet 1. september 2006 #5 Skrevet 1. september 2006 Lenn, Slenger meg på denne jeg! Da har dagen kommet, og jeg ønsker deg masse lykke til! Krysser alt jeg har for at eggene tåler opptiningen, og at du kan få ett eller forhåpentligvis to flotte gullegg inn i dag!! Er så spent nå på å høre fra deg!!!! Denne gangen håper jeg virkelig det går rette veien for deg Lenn, - det fortjener du!! Stor klem fra
*Lenn* :-)) Skrevet 2. september 2006 #6 Skrevet 2. september 2006 Kjære dere ) Ja nå er jeg ruger ) Det er supert, men kjenner jo at bekymringene står i kø med det samme egget er satt inn.... Men de får vi skyve fra oss ) ovisj ovisj....*skyver vekk* ;o) Nå skal optimismen råde framover! P O S I T I V E T A N K E R ! ! ! * * * Klemmer og koser fra
Spira Skrevet 2. september 2006 #7 Skrevet 2. september 2006 GRATULERER som ruger, 8 delt egg er jo superbra!!! Håper dette går veien nå, så langt høres jo alt veldig bra ut! Hvor mange måtte du tine? Kjenner til frykten for at egget skal "trille" ut, hi-hi. Første gangen dro jeg rett til flyplassen fra klinikken, og turte omtrent ikke å flytte beina fra hverandre. Tok litt tid bort til innsjekkingen kan man si, hi- hi! Var livredd for å gå på do også, men det er jo begrenset hvor lenge en kan holde seg! Du trenger nok ikke bekymre deg! =0) Nå starter den laaaange ventetiden da, du får prøve å fylle tiden med hyggelige ting så det går litt fortere. Lett å si, jeg flyr snart på veggen er skikkelig rastløs, hi-hi! Lykke til med rugingen Lenn, denne gangen skal spira sitte!! Stor rugeklem fra
*Lenn* :-)) Skrevet 2. september 2006 #8 Skrevet 2. september 2006 Kjære Spira;o) Ja nå er vi paralell-rugere! Hi hi ,o) Måtte jo ringe St.Olav i dag, selv om jeg visste de hadde stengt på klinikken (kanskje jeg hadde en "sjuende sans" på at noen var der...?) Helt tilfeldig var seksjonsoverlegen der (han satte inn egget mitt i går!) Og som innlegget mitt sier, man kan ikke hoppe el og risikere at egget detter ut. I dag har jeg brukt altfor mye energi på å bekymre meg.... Hadde slimete utflod i går...var sikker på at egget var ute..... Det jeg ikke tenkte på var jo at egget er for lite til at vi ser det....he he. Og mye slimete utflod i livmorhalsen var bare bra sa legen ) Så da var jeg så sliten av å bekymre meg at jeg begynte å gråte.... He he....mye hormoner ute og går....og så var/ er jeg så redd for gull-egget mitt.....vil ikke at noe skal skje! Vil teste positivt nå!!!!!!! Og det skal dere andre også!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JA!!!! De tok forresten bare opp ett egg...og siden det var så kjempefint, ble det iallefall uaktuelt med innsetting av 2...... Men skulle det bli et nytt forsøk (noe det selvfølgelig ikke kan bli, fordi jeg SKAL ha positiv test!!) vil de ganske sikkert ta opp begge, siden jeg bare har 2 igjen. Hvis begge da klarer seg, setter de inn begge. Sjansen er jo til stede for at bare ett av de klarer seg også...... Nå ble jeg så glad for nyheten fra legen, at jeg skal gå og ta meg litt mat (mista til og med matlysten før i dag...deppe deppe deppe...) Men nå er alt BRA igjen!!!! ) Stooor klem og kos fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå